8 Temmuz 2011 Cuma

Uuuu Mimlendim beybi! #25

Bu sıcak Mardin günlerinde yine bir mimle huzurunuzdayım gençler :) Rory, Melek ve Göz Açık Rüya mimlemiş beni. Konumuz ise; Evinizde yangın çıksa ve tek bir eşya kurtarmak zorunda kalsanız, neyi kurtarırsınız ?

Ne yalan söyleyeyim iki gündür düşünüyorum ne kurtarabilirim ne kurtarabilirim diye. Laptopumu alsam fotoğraf makinemi nasıl bırakacağım? Kitaplarımı alsam, çizim eşyalarımı nasıl bırakacağım?

Sonra birden -sanırım sıcaktan- bir aydınlanma yaşadım (Volfram stayla). Ulan ben kendimi kurtardıktan sonra bunların hepsine çalışıp didinip tekrar sahip olabilirim. Sadece hatıraları tekrar elde edemem. Bunun için sanırım fotoğraf albümlerinin içinde bulunduğu torbayı kapar fırlardım dışarı. 

Geçen sefer mim'i kamuya açtım olmadı. Bu sefer tek tek buradan isim açıklayacağım; Karılıksız karı, Leyla, Sweet Sunshine, Sazan, Particle, Umut ve Jove, Mimlisiniz!


16 yorum:

Desperate Housewife dedi ki...

baş üstüne :D

particle dedi ki...

Ben geldiim bugüün:D

Süper mimmiş, bir düşüneyim de yanıtlayayım^_^

Mr.E dedi ki...

Bekliyorum gençler :)

particle dedi ki...

Yalnız tek bir eşya olması canımı sıktı şimdiden. Eşyalara fazla anlam biçen biri olarak zorlanacağım:) Fotoğraflar iyi bir tercih, sevdim=)

Laliş dedi ki...

doğru karar teprik ediyorum =).

Sweet Sunshine dedi ki...

eheh güzel fikiir :) teşekkür ederim ^^

Lô - Lâ dedi ki...

bebi, ben cevabimi buraya yazsam olur muks ?!

-- ayni mim'i deep ve alkatriel'den de gelince bi an cinnet gecirip o mimi yakma istegi nuks etti .. hanisinden sende mim edince gerildim (abartmasion ala hea)

ben gunun psikolojisine dayanarak; nesne vs yerine nasilsa geri gelir. dolayisiyla can-i'mdan ote can'in guvende olmasi icin elimden geleni yapardim. nefesime nefes katanin katranini kaldiramayacagima gore, onceligi o'na verirdim. hea, o bana oncelik verirmiydi bilemem tabe . ben becil olmadigima gore onceligi ona verirdim .. ama dur takildim simdi pilagin tasi gibisinden hemide, sorcem. o beni kurtarmazsa bende onu ne diye kurtarayim, ozaman cevabim baska olur. materiyalist olurum yeminle . ask ask deyu yazip duruyorum, hainlik ederse brutus, falla bende sezarlasirim ..

takildim sorcem ...

Mr.E dedi ki...

@Particle yaaa yaaa neymiş öyle şıp diye bulunmuyormuş :D

Mr.E dedi ki...

@Laliş teprik accepted :p

Mr.E dedi ki...

@Sweety bekliyorum cevabını :)

Mr.E dedi ki...

@Leyla bir kere cevaplamışsın şimdi yok desem olmaz :p

Lô - Lâ dedi ki...

cevap yazip yazmadigimi hatirlamiyorum, cidden ya attim mi ki - bad morfinio falla .. hihi

Yea bebi, o retoriktikitii heaa .

Yeaniee

deep dedi ki...

güzel yanıt.
laptop makina deseydin seni maddeci kabul edecektim. hadi sıyırdın :)

Okar Sr. dedi ki...

Laptopun, fotograf makinesinin, kitapların ve çizim eşyalarının topluca içine sığacakları bir çantayı kurtarmayı düşünmek fena bir fikir olmayabilir belki de :-))

Mr.E dedi ki...

@Deep çok pis yırtarım böyle şeylerden :D

Mr.E dedi ki...

@Sr. onu çıkartana kadar ben iyi kızarmış kebap kıvamına ulaşabilirim :D