3 Temmuz 2011 Pazar

Uuuu Mimlendim beybi! #24

Sevgili Aylin mimlemiş beni. Daha öncede yapılmış eski bir mim olduğunu Deep ve Mia'nın yazdığı yorumlardan öğrendim ama ben o kadar eskiye gidemediğim için büyük bir zevkle yapacağım huzurlarınızda :) Mimin konusu; "Anılar ve anıların yüklendiği eşyalar"

Kafadan girelim mim'e; kokulu silgi,defter kabı - etiket ikilisi, üzerine basılıp düzleştirilmiş kola kutusu ve çam kozalağı (ki bu son ikisiyle futbol oynardık) direkt ilkokuldur benim için. Melisa ve taze kekik Bozcaada, Her iki taraftan artık daha fazla açılamayacak hale getirilmiş kurşunkalem ortaokul, Balonu çıkmış basketbol topum lise, Anneannemden bana geçmiş ve İzmir'de bulunan çekyat takımı ise direkt Üniversitedir benim için.

Tabi bunlar eşyalar üzerinden olduğu için yazdığım örnekler. Yoksa bende hafıza tetikleyici olarak şarkılar daha etkilidir ama olsun mimi kuralına uygun yazalım.

Şimdi mimleyeceklerim konusunda bu eski bir mim olduğu için eskileri mimlememek lazım. Yazmak konusunda da geç kaldığım için; bu mim kamusaldır isteyen üzerine alınıp yazabilir diyerek topu taca atıyorum ^.^

14 yorum:

bayan mikrop dedi ki...

mimin kamusalımı olurmuşş

negaaddar politik bir yaşlısın ayıp ayıp yaşından başından utan tüğğğğğğğğğğğğğğğğğğ

cvxvcxvcxccxx

Mr.E dedi ki...

Tazeye bak hele!

Madem öyle, mimlendin. Hayırlı olsun! :)

bayan mikrop dedi ki...

hahaha selam vermiştim sadece yeaaaaaaaaaaaaa

Mr.E dedi ki...

ve artık taptaze bir mim sahibisin :)

Hayat ne kadar garip martılar vapurlar falan...

bayan mikrop dedi ki...

he valla sorma denizden çıkan rayban gözlükler, tekerlekler falan..

Mr.E dedi ki...

arabalara yapışan salyangozlar...

bayan mikrop dedi ki...

:))

Sweet Sunshine dedi ki...

Ahah kamusal mim demek çok tatlı hatta animelerden fırlamış şirin japon kızlar gibi söyleyeyim " kawaiiii" ^^ ama ben bu mimi alırım eheh.

Çok güzel ya... Eşyalara anıları yüklemek ama ben de senin gibiyim şarkılar daha etkilidir hatta ondan da etkili olan bir şey varsa o da renklerdir...

Mr.E ben sizi çok seviyorum biliyor musunuz ehe. Şimdi yağcılık da ettik artık rahatça uyuyabiliriz bu akşam :D

Mr.E dedi ki...

O zaman hayırlı olsun yeni mim'in :)

ben de anime kılıklılar gibi ^.^ yapıp mutluluğumu gözler önüne sereyim. Sen de İyi ki geri dönüş yapıp yazmaya başladın yokluğun farkediliyordu pıtırcık :)

Sweet Sunshine dedi ki...

Hehe di mi di mi :) aah eski yüzleri görmek, tekrar sizinle konuşmak o kadar güzel ki. Evime dönmüş gibiyim.

Mr.E dedi ki...

Hoşgeldin o zaman ^.^

bendiss dedi ki...

mimi üzerime alınasım geldi :)

kokulu silgi,defter kabı-etiket benim içinde ilkokul demek. en çok da kokulu silgi :)

Mr.E dedi ki...

O zaman seni de mimledim :)

ayl-in dedi ki...

Çekyat takımına yüklenen anılar..
Ne kadar ince ruhlu bir insanmışsın sen meğer mistır iiii !! :)

Şarkıları da yazsaydın keşke.. O da bir eşya olarak düşünülebilir zorlarsak ahah :D