12 Temmuz 2011 Salı

Tam o sırada 14


Abazan adam yaratıcı olur

22 yorum:

Sweet Sunshine dedi ki...

mr.e :o
ister inan ister inanma ama ben bu yazıyı da bu yorumu yaptığımı da rüyamda görmüştüm.

of...korkuyorum şu an.
bu arada japonyadan kuzenim akira ve teyzem geldiler.
ehem.
bu resmi görünce şaşırdım. tesadüfleri silsilesi ehi.

Mr.E dedi ki...

Tövbe yarabbim :D

Mr.E dedi ki...

Olmuş olmuş sana malum olmuş demek ki :D

Bu arada bir seferde bu kadar tesadüfe de maşallah denir :)

Sweet Sunshine dedi ki...

eheheh :D komik adamsın iyi adamsın asıl sana maşallah ^^

Sweet Sunshine dedi ki...

tanrım sana iltifat ettim sanırım. -_-' bugün var bende bişeyler ehe.

Mr.E dedi ki...

Çok tekrarlamadığın sürece sorun yok, yoksa şımarırım :D

JG dedi ki...

bu adam napıyo acaba diye düşünmeye harcadığım sürenin adamın soyunma süresinden uzun olması........................

Bir İnce Ses dedi ki...

Yaklaşık 30 kere izledim ama olayı tam olarak çözemedim. Hadi alt tarafı anladım az çok ama üst kısım nası çıktı farkında değilim. Helal olsun :)

Mr.E dedi ki...

@JG sorma ilk izlememde bende de oldu o :)

Mr.E dedi ki...

@B.İ.S çekik gözlüden korkacaksın :)))

Venüs dedi ki...

Bol bol kıyafetler giymiş en büyük kolaylığı o olsa gerek :)

Çakma Samurai dedi ki...

ohaa ne hızlıymış ya bi an hayatım çok yavaş gelmeye başladı ama iğrenmedimde deil hani...

bayan mikrop dedi ki...

ne demek şimdibu ben de çekik gözlüüüüüüüüüüüüüüm!!!


ne demek bu haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ne demekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


( ne güzel çıldırıyom kendi kendime yea )):)

Sweet Sunshine dedi ki...

Ahahah şımar kuzum şımar :D ya o değil de evdeki birine denettirsem mi bunu yaaa ahaha.

Bayan mikrop negzel çıldırıyorsun sen yia, özendiim ^^

ben de gülümseyince böyle çekik gözlülere benziyorumm :D ehi.

Mr.E dedi ki...

@Venüs Belki de :)

Mr.E dedi ki...

@Samurai sempatik olmadığının farkındayım :)

Mr.E dedi ki...

@Mikrop Çekik gözlüysen durup düşünmek lazım hacı :)

Mr.E dedi ki...

@Sweety bu ne be!! blogu çekikler bastı :)

bayan hiçkimse dedi ki...

olayı kavrayamamanın ve şaşkınlığın etkisi altındayım.
ne desem bilemedim şimdi :D

Mr.E dedi ki...

Çok acaip çok

Lô - Lâ dedi ki...

bu eleman simdi ne kazandi ? sisme bebek ?

Mr.E dedi ki...

zaman kazandı sadece :)