28 Temmuz 2011 Perşembe

Sıcak mı?

"İstanbul cemiyet hayatının gözde isimlerinden Mr.E, cehennem stajının bir kısmını yapmak üzere bu sene Mardin'i seçti"

"Ay!",  "Off!", "Çok sıcak!" diyen arkadaşlar.......Döverim seni, hepinizi döverim ulan! Hangi sıcaktan bahsediyorsunuz siz? Burası geçen gün baktığım haliyle Marakeş'ten (Soldan sağa 7 harfli, Afrika'da sıcak bir şehir) daha sıcak. Sadece sıcak olsa yine iyi; bir de Suriye'den toz bulutu geliyor. Dolayısıyla canına yandığımın memleketinde hava kuru olması gerekiyorken bir de üzerine basık bir hal alıyor mu? Al sana duble ikramiye...

Geleli neredeyse 4 hafta bitmiş, bana sorsan dur hele yeni geldik biraz soluklanalım diyecem. Yani eski ben olsam kesin derdim. Dememek için dün itibariyle spora da başladım bakalım bu sıcaklar ve sporla İstanbul'a döndüğümde Etiyopyalı maraton koşucularına dönmüş olabilecek miyim acaba..

Hep birinizin gözlerinden hasretle öperim

Mr.E

29 yorum:

Sweet Sunshine dedi ki...

aman diyim kendine dikkat et ! ciddiyim afrikalı açlara dönersin. ye ye bol bol ye ahah. acı ye terletsin.

o kadar sıcak olduğunu bilmiyordum ama burası da çook sıc- tamam.

Mr.E ... M büyük sonra r küçük sonra nokta ve büyük E yapmak yordu beni, adını gizlemiyorsan kullanabilir miyim yoksa sana bir lakap mı bulmak lazîm ^^ adını biliyorum da işte senin iznin olmadan yazmayayım.

Mr.E dedi ki...

Sırf tembellikten deşifre oluyoruz iyi mi :p

kullan kullan sakıncası yok :)

Sweet Sunshine dedi ki...

ahah bir de yanlış hatırlıyormuşum Eren o zaman sıçarım.
utanırım yani ehe.

ya gel sen valla konuşalım böyle. Bak nasıl da özlemişim.

Mr.E dedi ki...

Nasıl? :D

Ya şaka maka şu anda odada oturduğum yerde pıtır pıtır terliyorum sanırım zamanında yeteri kadar kilo veremedim diye Allah beni böyle cezalandırıyor :)

Sweet Sunshine dedi ki...

ne nasıl? ( karşılıklı anlaşamalar bilmem neler)

ahaha fena mı işte :D Daha ne istiyorsun ^^
Ama cidden dikkat et. Nasıl besleniyorsun bakayım orda?!
aman dikkat et yavrum çocuum evladım.

Mr.E dedi ki...

İyiyim hanım teyze merak etmeyiniz, besimime gereken ehemmiyeti göstermekteyim :)

Sweet Sunshine dedi ki...

ah iyi bari çocuum annenler seni bana teslim ettiydiler, kötü bir hal, vaziyette ne derim naparım yavrum...

sıkı sıkı beslen, suyunu da ihmal etme e mi çocuğum ( yakalarından tutar sıkar sağa sola)
eh hadi bakalım, gel sofraya geçelim, bu akşam şöyle karnını güzeelce doyur, bulamazsın böyle zeytin yağlı sarmayı orada. sumaklı etli kuruk yağlı yaparlar bilirim evladım... aç bakayım ağzını aç aç-

Mr.E dedi ki...

Çocukluğuma dönüş hızım beni korkuttu :D

]-[erbiRenk dedi ki...

walla burda sıcak değilde nem öldürüyor insanı, orada da da nem var mı?

Sweet Sunshine dedi ki...

ahah.
öyle bir etkim olabiliyor diyerek de ilgiyi üstüme çekebilirim.
Şey, işte bir anda yaşlanabilitem var, bir de karşımdakinin gençleşebilitesi varsa yandık.

Mr.E dedi ki...

@Herbirenk valla nem yok ama dediğim toz bulutu var. Ayrıca sıcaklık güneş varken doğal olarak yüksek seyrindeyken, gündüz vakti güneş enerjisini içine çeken yoğun kireç taşı ve betonarme binalar sağolsun güneş gittikten sonra da ışıma yoluyla bizleri yalnız bırakmıyorlar. Ha bir de unutmadan esen rüzgarın kaynağının dev bir fön makinası olduğu yönünde ciddi şüphelerim var :)

Mr.E dedi ki...

@hazal, yaşlanabilitenden bahsederken sen, çocukluğunla ilgili yazıyı okumam kaderin bir oyunu olsa gerek :p

Sweet Sunshine dedi ki...

bak o da benim yetenekler silsilemden bir kesit işte. askjd
SANA İRONİYİ YAŞATMAK İSTEDİM EREN.

Mr.E dedi ki...

İnsan haber verir etraf leş gibi ironi oldu :P

HerbiRenk dedi ki...

:(( Allah kolaylık versin walla sıcaklar zor:(

Sweet Sunshine dedi ki...

alışacaksınız burda işler böylee öyle mardin yaşamına inşaatlara sıcağa falan benzemez blogun ironisi...yakar adamı. Mr ol evladım.
diye de teyze moduna dönerim kabadayıdan mesela.
çünkü ben aslında malım.

HerbiRenk dedi ki...

walla sıcaklar çok kötü, Allah kolaylık versin dev Fön Makinasıyla:))

Mr.E dedi ki...

@Herbirenk valla sağol, fazla kilolarımdan kurtulmama yardımcı olduktan sonra 50 dereceye kadar yolu var sonrası bir miktar rahatsız edici olabilir :P

Mr.E dedi ki...

@Hazal pardon :'(

Sweet Sunshine dedi ki...

ama teesüf ederim yani.
yiter ya.

neyse işte.
ehe.
şimdi nerde kalıyorsun mardinde sen ^^ otel falan mı...

Mr.E dedi ki...

Polisevindeyim teyzecim, rahatım yerinde. Sık sık sırtıma havlu koyuyorum ki üşütüp şantiyemden geri kalmayayım ^.^

Sweet Sunshine dedi ki...

tamam içim rahat artık hohhoh.
kurabiye ister misin ( diyerek bir tanesini ağzına sokar.)

ama ben çok sıkıldım teyze olmaktan rol değiştirelim. :(

Mr.E dedi ki...

argh orgh homp ump (ağzına aniden sokulan kurabiyeden sonra panikleyip konuşmaya çalışınca çıkan sesler)

Dur hanım kızım dur hele ben yaşlı bir adamım öyle ani hareketler yapma zaten uyku saatim de yaklaşıyor...

Sweet Sunshine dedi ki...

ah dedecim nolur yapma böyle ilacını aç karna alamazsın iki lokma daha ye, hadii...

(şirin kedi bakışı) benim hatrım için ^^

huyumkurusun dedi ki...

Ankara bile böyle sıcakken mardini düşünemiyorum.Allah kolaylık versin.

Mr.E dedi ki...

Hhhhmppph hıııııhhhhhhhhhhhhhh (konuşurken sızıp, inceden horlamak)

Mr.E dedi ki...

@huyumkurusun aslında bu kadar şikayet ediyoruz ama hava daha yeni mevsim normallerine geldi :)

francesca mckennitt dedi ki...

Yazıdan çok yorumlara güldüm ya, Hazalla ne güzel eğlenmişsiniz :))

Mr.E dedi ki...

Eğleniriz biz, sen de dön aramıza seni de alalım eğlencemize :)