4 Temmuz 2011 Pazartesi

Otur hele soluklan azıcık yeğenim

Beceremedim...ı ıh olmadı. İki dakika kıçımı kırıp oturamadım. Fas dönüşü kıçıma neft yağı sürülmüş gibi dolaşmam yetmiyormuş gibi bugün itibariyle tekrar Mardin'deyim. Yani artık mesafeler de kesmemeye başladı. Ha, direkt Mardin'e mi geldim? Hayıııır! Zaten işin boku orada çıkıyor arkadaş.

Mardin hava alanı tadilat nedeniyle kapatıldığı için ulaşım artık Diyarbakır üzerinden sağlanıyor. Daha önce 07.25'teki uçağa binmek için 06.00'da hava alanına varıp az daha uçağı kaçıracak kıvama geldikten sonra insan öğreniyor erken gitmeyi.....de bu sefer biraz bokunu çıkartıp saat 05.15'te hava alanındaydım 07.15'teki uçuş için...e tabi bunun için 04.45'te kalkmak gerekiyor..Bunun için de gece 23.30'da film izlemeye başlamamak gerekiyor ki o film nedeniyle saat 02.00'de yatılmasın ^.^ 

Neyse efendim bir şekilde Diyarbakır'a indikten sonra farkediliyor ki beni karşılamaya Mardin'den kimse gelmemiş. Onu geçtim, sırasıyla bu işlerle ilgilenen iki arkadaş da yıllık izne ayrılıp, tayinleri nedeniyle ilgili birimden ayrılmış. Ama duuur güzel kısmı bundan sonra başlıyor; Yeni gelen arkadaş da yıllık izinde!!! El mahkum bir şekilde otogara ulaşılacak ama hem taksiye hem dolmuşa aynı anda verecek para kartta var cüzdanda yok. Tutup önce şehir içinde banka aradık, sonra da otogara ulaştık ama tahminim; ben yabancıyım diye taksici, nasılsa yolu bilmiyorum diye taksimetre üzerinden bana gayıgayıveğdi. Bir de artistlik yapıp parayı yuvarladı üzerini almadı böyle cool bir tavır sergiledi ama yemezler..BEN DAHA YENİ MARAKEŞ'TEN GELDİM ASLANIM!!! (O kadar parayı bayılmışsın, havan kime şimdi diye sormazlar mı adama? bence sorarlar)

Otogara varınca farkettim ki yaz gelmiş hacı. Baya baya ince kıyılmış soğan ve jülyen kesilmiş sebzelerle tavada pembeleşmeye mahkum bir durumda hissettim kendimi sıcaktan dolayı. Dikkatinizi çekmek istiyorum ki bu esnada saat 10.00...Yani daha her şey yeni başlıyor :)

Sonra dolmuşla bir saatlik yolu iki saatte aldık. Allahtan daha önce kısa süreli de olsa Afrika'da staj yaptığım için çok koymadı ama insanın kanı kaynıyor, ister istemez etrafına karşı sempatik oluyor bu sıcak ortamda.

Tabi aksiyon dolu durum Polisevine varınca da devam etti. İlgili arkadaş izinde olduğu için rezervasyon da yapılmamış. Allah'tan gide gele gide gele artık tanıyorlar da yardımcı oldular sağolsunlar.

Her şey bu kadar olumsuz muydu peyki?? Yoo dosum yooo....Akşam yemekleri için bahçeyi düzenlemişler hafif esinti eşliğinde süper bir yemek yedim bu bütün günü unutturdu diyebilirim

de...

Şimdi odaya çıkıp duş almaya korkuyorum. Bu kadar olumsuzluk üzerine duşa girip muslukları açtığımda duş başlığından "Sen istiyoRR duJ, veRecek elli dolaRR daha" diye bir nida gelir mi kaygısı taşıyorum, tedirginim

Serin kalın (Kulak memesi kıvamı stayla)

10 yorum:

Sweet Sunshine dedi ki...

ahahaha kulak memesi bu mu :D

Mr.E cik.
Ben de diyorum yazıma Diyarbakır'dan kim bakıyor acep ^^

Aksilik üzerine aksilik... :/
Ama çok neşeli bir şekilde anlattın o yüzden üzülemiyorum böyle garip bir ruh hali içinde kaldım.

"napsam lan ehi" diye kıvrandı beynim.

Diyarbakır...surları..peynirciler çarşısı... aah ah.
güzeldir :)

Bir yerinde oturamıyorsunn.

Mr.E dedi ki...

Diyarbakır eminim güzeldir ama fırsat bulursan Mardin'i de gezmeni öneririm ^.^

Aksilik üzerine aksilik x aksilik oldu dün ama bugün daha güzel bir gün olacak eminim.

hem ayrıca daha da güzel olsun ki Mr.E tekrar mardinden bildirecek kıvama gelsin biraz :))

Hayal Meyal dedi ki...

Hiç doğu'ya gitmedim. Gidip görülesi yerler mi bir fikrim bile yok :/

Sweet Sunshine dedi ki...

Mardin'e de uğradım :) ama çok fazla gezme şansım olmadı.
Gümüşçülerin önünden geçişimi, sıra sıra evleri hatırlıyorum :))

Evet Mr.E miz için daha güzel bir gün diliyorum ki güzelce buralara gelsin sağlıcakla amen.

bayan mikrop dedi ki...

fdskjdghdkjfhgkjhd
sen istiyor dujjjj verecek 50 dolar daha
hahaha azım açık güldüm :))

Mr.E dedi ki...

@Hayal meyal özellikle Mardin'i tavsiye ederim :)

Mr.E dedi ki...

@Sweety Kısmet :p

Mr.E dedi ki...

@Mikrop asldjasdhaslkdhalskhda XD

francesca mckennitt dedi ki...

Mr.Murphy :) Mardin'le ilgili bişi gördüm bugün aklıma sen geldin. Nasıl bütünleşmişse :)

Mr.E dedi ki...

eyvah eyvah :)