18 Temmuz 2011 Pazartesi

Kafa nereye biz oraya..

Bombok bir hava; sis desen sis değil, toz/kum fırtınası desen o da değil. Yağmur da yağmıyor. Güneş var ama ortalık o kadar bulanık ki nereden yaktığını da anlamıyorsun namussuzun. Aksi gibi hava da üstüne basık olunca normalde bana mısın demeyeceğin 3 basamağı çıkınca duş almış gibi oluyorsun. Zaten işler iyice yavaşlamış; şantiyede ikisi usta, ben dahil üç kişi kalmışız. İşin akıbeti de bu haftasonuna kadar belli değil; haftaya neredeyim onu bile bilmiyorum şu anda...

Ama tüm bunların üstüne bu parçayı dinleyince dedim ki tamam benim yaz şarkım buymuş da ben farkında değilmişim. Cidden içinde bulunduğum ruh halini hasıraltı etmek için daha iyi bir şey bulabileceğimi düşünmüyorum. Melodiyse melodi, sözlerse sözler. Çok bunaldığınızda siz de benim gibi yapın ve mırıldanmaya başlayın




10 yorum:

Lô - Lâ dedi ki...

bahtihiyarsin vesselam :))))

Mr.E dedi ki...

Sorma..

Lô - Lâ dedi ki...

uzulme (oyle buruk dedin ki ben bile empati kurdum dusun artik)

hemera-nyks dedi ki...

şarkı güzel ama birde dediklerini yapabilsek :D
-
hemera

Mr.E dedi ki...

Telefonu bile kapatabilsek bir bütün gün o bile kâr aslında

Venüs dedi ki...

Ben bir ara kafa nereye biz oraya harekatı yapalım demiştim arkadaşlarıma, ama kimse telefonundan vazgeçememişti :/. Nasıl içimde kaldı anlatamam. Bu şarkıyı dinledikçe hala içerlerim..

Mr.E dedi ki...

Gerekli aslında, ilk fırsatta yapmanı dilerim :)

Sweet Sunshine dedi ki...

Yapabilenlere çok imreniyorum bu aralar. Eskiden yaparım ki! Derdim. Ama anladım ki öyle olmuyormuş. Aile etkeni seni yaşama geri getiriyor.lanet olsun. Evet.

Ah ama çözümü kendi dünyama kapanmak. Odandayken bile rahatça yapabieceğin bişey sanırsam.

Mr.E dedi ki...

Valla telefon o kadar hayatımıza ilşemişki ileriki nesillerde opsiyonel değil standart olmasından korkuyorum :)

Sweet Sunshine dedi ki...

Korkmak için geç kaldın sanırım ehe :D