20 Haziran 2011 Pazartesi

Uuuu Mimlendim beybi! #22

Gelir gelmez açılışı bir mim ile yapalım bence :) Sevgili Laliş mimlemiş beni sağolsun ^.^ Mimin konusu ise gayet eğlenceli; 90'lardan hatırladığınız çok sevdiğiniz, çok güldüğünüz, bu kadarı da olmaz artık dediğiniz en önemlisi enteresan bulduğunuz bir kaç şarkıyı ya da bir şarkıyı bizimle paylaşır mısınız?


Açılışı Aşkın Nur Yengi'yle yapalım. Ben bu şarkıyı ilk dinlediğimde ilkokuldaydım. Serviste en çok çalan albüm buydu. Bu parçayı da o albümdeki en sevdiğim parça yapmıştım. 

Sonra listeye Ufuk Bigay - Öpmeye Doyamadığım'ı ekleyebilirim. Melodisinie bayılırdım bu şarkının.

Sonraaaaaaaa döneme damgasını vurmuş olan Tarkan'ı unutmak olmaz değil mi :) KralTVnin henüz düzgün yayın yaptığı yıllarda damgasını vurmuştu listelere bu şarkıyla :)


Bir de o dönemden aklımda kalan, bir şekilde kafama kazınmış şu şarkı var. Berke Hürcan'ın beybifeys halini görmek isteyenlere armağan ediyorum bu şarkıyı da :)



Şimdi geldik mimlediklerimize :) Yaşı 90'ları hatırlamaya yeter mi yetmez mi bilemediğim, ben gencim diyen Mikrop, Mia, Feli, Aylin, Particle, Sazan, Fran, Deep, Umut, JG ve Melek :)

26 yorum:

particle dedi ki...

"Yaşı 90'ları hatırlamaya yeter mi yetmez mi bilemediğim", ehehe iyiymiş:)
sanırım bir şeyler hatırlayabilirim:)
şarkılarını şimdilik dinleyemiyorum, eve gidince 90lara döniciğim:)

ayl-in dedi ki...

Mimler birikti.
3 oldu yine.
"Bugünün mimini yarına bırakma." demiş atalarımız.

Mr.E dedi ki...

@Particle hahahaha problem arıyorum ^.^

Bekliyoruz efendim :)

Mr.E dedi ki...

@Aylin çok doğru demişler, bende de biikmişti 4ünü bir anda yazmak zorunda kaldımdı :)

Laliş dedi ki...

Ufuk bigay'ı ilk defa senden öğreniyorum:D. Bu arada o fırtınalar şarkısı o dönemin gençlerinin en sevdiği aşk şarkısıydı :D. Ben de çok severdim bacak kadar halimle:). Emeğine sağlık ;).

Mr.E dedi ki...

Mimlemene sağlık :) Fırtınalar o zamanlar bir fenomendi yahu :) Bir de Ufuk Bigay konusunda bir kişiye daha tanıtabildiysem ne mutlu bana hissi yaşıyorum şu an :)

Laliş dedi ki...

Bir de değinmeden geçemeyeceğim; Aşk-ı Memnu o zaman dizi haline getirilmiş olsaydı jenerik müziği Fırtınalar olmalıydı :D.

crazywomenrosemary dedi ki...

ay nostalji yaşattın sağolasın..;)

bayan mikrop dedi ki...

vuuuuuuuuuuu süppperrr :))

ama sana açı ve gerçek bişi diim mi benimkisi seninkisini döver.

hehe çok eğlendim.:)

memento mori..# dedi ki...

can kat vardı bi de..çeeeek giit çeeek git falan diyordu..

sonra atilla taş vardı..

aah aaahhh.. :P

vєssєłαм dedi ki...

Ilgınc Bır Mım Amaa Güzelmıss Yarın Yapıcam :D

francesca mckennitt dedi ki...

:))
Hoşgeldin :)

deep dedi ki...

bir hafta oldu mu :)

hoşgeldin. yakında koyarsın fotoları :)

geçen hafta 3 mim yaptım. biraz mola :)

Mr.E dedi ki...

@Laliş hahaha hakikaten :)

Mr.E dedi ki...

@CWRM ne demek, elimden geleni yapmaya çalıştım :)

Mr.E dedi ki...

@Mikrop bir kamyonet dolusu mim toplar gelir döverim senin mimini :D

Mr.E dedi ki...

@memento mori atilla taş ham çökelek koyacaktım son anda vazgeçtim :D

Mr.E dedi ki...

@Melek bekliyorum :)

Mr.E dedi ki...

@Fran Hoşbuldum :)

Mr.E dedi ki...

@Monsieur valla oldu galiba :) en kısa zamanda koyacağım fotoları.

Sen biraz ara ver yine de mimin burada unutma :)

celly dedi ki...

yonca evcimik aboneyi hiç bir şarkıya değişmem:) o zamanlar walkman vardı sırf onun kasedi çalarıd heyy gidi günler heyy:)

bu arada yeni blog açtım http://adnsnky.blogspot.com/ :)

Mia Wallace dedi ki...

aaa süper konuu bayıldım! 90'lar benim olayım :)

Mr.E dedi ki...

@Celly Yonca evcimik deme aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))))

Mr.E dedi ki...

@Mia o zaman hadi göster bakalım olayını :)

Adsız dedi ki...

nete giremiyorum bu aralar, girince hemen yapıcam. çok teşekkürler:)

JG

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Eren, abicim ! aldığım en güzel mim sağol! 90 ların küçük bi kısmına eşlik etmek güzeldi. :)