7 Haziran 2011 Salı

Uuuu Mimlendim beybi! #18-19-20-21


Pek değerli bloggerlar Deep ve Aylin mimledi beni. Tabi ben daha ancak hepsine cevap verebildiğim için elimizde 4 adet mim birikti ben de üst üste bir sürü mim yazmak yerine hepsini bu yazıda yazacağım. Umarım hepsini okurken sıkılmazsınız ^.^

İlk mim yalanlar hakkında; "Mim: Yalan hakkında düşünceleriniz. Söyler misiniz? Söylediniz mi hiç?"

Bu mim oldukça derin aslında. Bu mimi sıkıcı hale getirmeden nasıl cevaplayacağımı biraz düşüneyim :)

Yalan iletişimin manipülatif bir yönüdür bence. Dolayısıyla yalan söylemek ya da söylememek, karşınızdaki insanla olan ilişkinizi ne düzlemde gördüğünüzle alakalı. Bu yüzden çok yakınınızdakilere yalan söylemeyi tercih etmiyorken, genelde bir kere gördüğümüz/göreceğimiz birilerine söylemek konusunda bu kadar da çekingen davranmıyoruz. Hatta bunu çok sevdiğim Can Yücel'in dediği şekilde anlatmak gerekirse;

Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer
Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın
Bir gün yalan söyleyeceksen eğer
Bırak, karşındaki sana değer verdiği kadar inansın

Yalanla ilgili düşündüklerim açıkça bunlar. Peki ben yalan söyler miyim? Aslına bakarsak ben olması gerekenden daha dürüst bir adamım. Nerede-Nasıl-Kime olduğu çok fark etmeksizin doğru neyse onu söylerim. Ama yalan da söylerim. Söylemem dersem yalan olur ki paradoks böyle bir şey işte :D Ama yalandan daha çok "eksik söylemeyi" tercih ettiğimi de itiraf ediyorum buradan. 

Çünkü unutmamak gerekir ki; eksik söylemek yalan söylemek değil sadece karşı tarafa bilmesi gerektiği kadarını söylemektir ^.^

İkinci mim kızlarla ilgili; "Kızları hangi kategorilere ayırırsınız?  (isteyen erkekleri ayırabilir kategorilere)"

Baştan peşin peşin anlaşalım, "ama ama sen bizi nasıl kategorize edersin pis adam!!" diye üstüme üstüme gelmeyin ^.^ Çünkü istesem de ayıramam kategorilere. Deminden beri yazıp yazıp siliyorum. Yok, ı-ıh olmuyor. Çünkü kusura bakmayın ama her biriniz karşılaştığınız duruma bağlı olarak değişiklik gösterebiliyorsunuz. O yüzden her biriciğiniz içinizde 1000 tane başka maske taşıyorsunuz :) (Bu yazdığım erkekler için de geçerli aslında ama kızlar siz daha duygusal (Romantik değil, aman dikkat) davrandığınız için bizimle sizin sonuç ürünler aynı olmuyor çoğu zaman)

Üçüncü mim ise gıcık olduklarımızla alakalı; İnsanlar, eşyalar, yemekler, giysiler, davranışlar, durumlar vb.

- Sarhoş olabilen bir adam olmadığım için, kalabalık bir şekilde içmeye gittiğimizde ayık kalmama gıcık oluyorum. Sarhoşları toplamak genelde hep bana kalıyor çünkü.

- Kalabalık yerlerde maç izlemeyi hiç sevmiyorum. Çünkü anlamadığı halde yorum yapan adamlara gıcık oluyorum. Hatta en son geçen sezon BJK-FB maçındaki penaltı pozisyonu nedeniyle başka bir Beşiktaşlı ile tartıştım Mardin'de. Hayır anlamak zorunda değilsin, kabul. Ama bari ısrar etme anlıyormuşsun gibi.... bak yine sinirlendim

- Şımarık gençlere feci gıcık oluyorum. Eğitimsizliklerini terbiyesizlikleriyle saklamaya çalışanlara da gıcık oluyorum. Kendi bildiğinin doğru olduğunu düşünüp karşısındaki insanları kendi gibi düşünmeye zorlayanlar.. size de gıcık oluyorum 

- Trafikte önündeki arabanın tamponuna yapışıp selektör yapanlar, merak etmeyin sizi unutmadım size de gıcık oluyorum

Ve deee bir şey konusunda söz verip yapmayanlar, en fazla size gıcık oluyorum!! Yapmayacaksan yaparım deme, diyorsan da yap ;)

Dördüncü ve sonuncu mim ise şöyle; "hayatınızdaki en mutlu olduğunuz gün veya günler? neden mutluydunuz ki?"

Şimdi birine "en" eklersem diğerlerine haksızlık olacak. Ama mesela sevgilimle çıkmaya başlamadan önce uzunca bir süre konuşmadık. Bana mesaj attığı gün ne kadar sevindiğimi anlatamam herhalde. Sonraaa babamla beraber Bozcaada da sabahın köründe kalkıp balık tutmaya giderken çok mutlu olurdum. Süreç olarak da Öss'ye girdiğim günden sonuçların açıklandığı güne kadar geçen sürede çok mutluydum. Sınavdan sonra ne yaptım ye yapmadım diye kontrol de etmemiştim. Soranlara "Bana kalırsa hepsi doğru, bakalım ÖSYM ile ne kadar çakışacak düşündüklerim" deyip konuyu kapatıyordum. O bir ay hayatımda yaptığım en keyifli ve en huzurlu tatildi mesela :)

Aaa az kalsın unutuyordum, lisansımın çıktığı gün de çok çok çok mutlu olmuştum ^.^

Şimdi şöyle ki,adettendir mim'den sonra insan başkalarını mimler ama bu kadarını bir arada yazdıktan sonra hangisine kimi mimleyeceğimi bilemedim. İsteyen sahiplenebilir ama mimleri :) 

12 yorum:

particle dedi ki...

ÖSS'den sonra ben de hiç bakmamıştım. hatta hiç bir sınavımdan sonra sınav hakkında konuşmam, olan oldu napiim derim.tartışamam, üstünde konuşamam.merak bile etmem:)
Mutlu oldukların pek güzel. Bozcaada'yı çok merak ediyorum bu arada aklıma getirdin bak.
Tek bi kızı biçok kategoriye ayırabilecekken bütün kızlarla uğraşılmaz iyi yapmışın:)

Mr.E dedi ki...

Bozcaada'ya gitmeyeli 10 seneden fazla oldu (belki 15 :S) Keşke ben de gitsem yeniden ^.^

Bir de kızlarla uğraşılmaz, bunu bilir bunu söylerim :D

mefisto dedi ki...

valla bizi kategorize etmediğin için sevindim desem yeridir. o gruplara bakıp bakıp "e ama ben bunların hiçbirine girmiyorum" ya da "tüh be, hepsinden biraz varmış bende" falan diyorum hep, aklım karışıyor. benliğimi yitirdim şu mim sayesinde:)

JG dedi ki...

"Eğitimsizliklerini terbiyesizlikleriyle saklamaya çalışanlara da gıcık oluyorum."
Bunlara ben de sinir oluyorum. Hatta okuyunca bir daha sinir oldum. Kaşığa da suya da ihtiyacım yok böylelerini boğmak için.

Mr.E dedi ki...

@Mefisto benliğini koru zaten dediğin gibi hepsinden biraz var sizlerde :)

Mr.E dedi ki...

@JG değil mi değil mi :)

Laliş dedi ki...

Ay o sarhoş toparlama işi beni benden alıyor. Hersene doğum günümde kesinlikle bir sarhoş olur benim ve onu toparlamaya çalışırız masaca. Kusanlar mı, masa üstüne çıkanlar mı, ayakta duramayanlar mı önüne her gelene sarılanlar ve seninle evlenirdim diyenler mi istersin, hepsi oluyor =).

ayl-in dedi ki...

Az önce ki yorumum gitti ya of ne güzel de yazmıştım!
Neyse işte ne diyordum. Ödevler yapılmış diyordum. Bir de şu 1000 tane maske olayıyla ilgili trip atıyordum. 3 % kızı tanıyıp genelleme yapmayın Bay Mr.E diyordum. Sonra bir de şey diyordum: 'ÖSS sınavı' gibi oldu bu 'Bay Mr.E' diyordum. Öyle şeyler:)

Mr.E dedi ki...

@Laliş yaşasın bu boktan görevde yalnız değilmişim :D

Mr.E dedi ki...

@Aylin, ödevimi yaparım ben ^.^ Bu arada ben %3 kızı tanıyıp genelleme yaparım hı hı evet çünkü bu biraz gözlemle alakalı, tıpkı ülke genelinde bir anket yapmak için rastgele seçilecek 2200 kişinin yeterli olması gibi :)

O yüzden aslında şimdi hoşgeldin Bayan ayl-in :P

Mia Wallace dedi ki...

böyle güzel özenle yazılmış bir mim daha görmemiştim. az değil 4 tane mim yazmışsın :)

ben 2 taneyi aynı yazıda yazarken zorlanmıştım uzun oldu diye ama 4 tane birden pat diye okunuyor çok güzel :)

ayrıca bazıları için o 1 aylık dönem en kötü dönem olurken senin için en güzel dönemlerden biri olması garip ama güzel :)

Mr.E dedi ki...

Bak ama böyle diyorsun, mahcup oluyorum ^.^