23 Haziran 2011 Perşembe

Playlist 14

Güzel bir playlist ile tekrar karşınızdayım efendim :) Bu sefer Reggae içerikli bir liste yapacağım sizler için. Bunun bütün sorumlusu ise iki gündür dilime takılan bu şarkı aslında. Daha henüz on şarkıyı tamamlayabilir miyim emin değilim ama en azından denemeye değer bence, hele ki konu Reggae olunca...

Mesela Bob Marley'i unutmamak lazım aslında böyle bir liste yapınca. Sonra Okyanusun diğer kıyısına geçip bir UB40 yapabiliriz gibi geldi bana. Inner Circle'la da devam edebiliriz bu listeye. Sonra birden bire Afrika'ya, Senegal'e inip Youssou N'Dour'a kulak verebiliriz. Sean Paul'u de unutmamak lazım. Aaaa o kadar isim saydık henüz Shaggy'yi eklemedik listeye. Onu da yazalım hemen. Lauryn Hill ile bir kadın sesi de ekleyelim listeye. Tabi yine Bob Marley ile düet olacak ama olsun. Bu parçanın listede olup olmayacağından bile emin değilim tabi ama kulağıma sanki yeri burasıymış gibi geldi. 

Ve geldik listenin sonuna. Reggae dendiğinde aklıma gelen ilk isim olan Bob Marley'e ithaf edilmiş bir Manu Chao parçası ile bu listenin de sonuna geldik efendim. Başka bir listede görüşmek üzere


tonight i watch through my window
and i can't see no lights
tonight i watch through my window
and i can't see no rights

4 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

bu liste tam olarak babama hitap ediyor :)

Mr.E dedi ki...

O zaman ona gelsin :)

deep dedi ki...

yazdığın tüm sanatçıları seviyorum.
ama favorim manu chao.
:)

Mr.E dedi ki...

Manu Chao candır :) Bugün öğrendim; son sefer konsere geldiğinde biletleri için gişe 10.00'da açılmış biletler 10.20'de bitmiş :)