11 Haziran 2011 Cumartesi

Evet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oldu!! 

Bu sefer gol oldu sevgili okuyucu!!

Kart görmeye aldırmaksızın delirmişçesine tribünlere koşuyorum hatta, o derece mutluyum. Yemişim kartını, cezasını bu sefer GOL!!, var mı daha ötesi :)))))

Sonunda DSLR makineme kavuştum ^.^ Artık bir Canon 600D sahibiyim bugün itibariyle :) Bak hala gülmeyi kesemedim o kadar mutluyum sen düşün artık :D Bu aralar işler yolunda gidiyor zaten, aman nazar değmesin, dün 20'lik dişlerden birini çektirdim, ne şişme, ne ağrı hiç bir sıkıntım yok. Fotoğraf makinemi aldım ve makinemi Marakeş'te deneyeceğim ^.^ Evet okuyucu, Pazartesi itibariyle bir hafta yokum. Fas'a gidiyorum bu sefer. Ben yokken blog size emanet iyi bakın bloguma :)

Şimdi buradan yazınca imrendirmiş gibi de olmayayım, söz çok eğlenmeyeceğim :P

23 yorum:

deep dedi ki...

bon voyage mister.
:)

Mr.E dedi ki...

Merci Monsieur :)

Lô - Lâ dedi ki...

canon magnifique
marakesh magnifique

this post, obtiens une carte rouge ..

iyi tatiller .. bol bol resim cekmeler efems : )

Mr.E dedi ki...

Merci Mademoiselle :)

particle dedi ki...

Vay anasınıı, tebrik ediyoruum. Güle güle kullan, güzel anlar yakalarsın inşallah bol bol:)
Eee evet biraz imrendim ama tatilim yok diyince üzülmüştüm o sebeple sevindim şimdi senin için. İyi eğlenceler, dönüşte artık bol bol foto paylaşırsın:)

memento mori..# dedi ki...

güzel türkçemiz varken yaptığınız ayıp :D

faaas mıı.. beniii de götüüür beniii de götüüürr.. :D

bayan mikrop dedi ki...

koca kafa ! yereeeee git bas git

Mr.E dedi ki...

@Particle Elimden geleni yapacağım, çok teşekkür ederim :)

Mr.E dedi ki...

@Memento sarı kart gösteren hakem sen oldun demek ki :p

Fas'a götürmek yerine, Fas'ı buraya getirsem? :)

Mr.E dedi ki...

@Mikrop yıh yıh yıh kıh kıh kıh :)

memento mori..# dedi ki...

hatta tam şu anda.. ikinci sarıyı da çıkartıyorum :P

öyle bir imkan varsa hayır demem yanii..

Mr.E dedi ki...

Elimden geleni yaparım fotoğraflarla :)

memento mori..# dedi ki...

yuppiii.. o da süper.

funda dedi ki...

ohh hayat sana güzel valla tadını çıkar :D
yalnız 20 lik dişin yeni mi çıktı daha senin :P

Mr.E dedi ki...

Valla daha önce çıkmışlardı, fakat çektirdiğim artık pert olmuş, yarısından fazlası erimişti dişin. Tek yapılacak işlem çekmekti, gereği yapıldı sadece :)

Bu arada tadını çıkartacağım ^.^

hemera-nyks dedi ki...

hayırlı olsun. Allah banada nasip etsin Amin :)

Mr.E dedi ki...

Amin :)

Medanşeri dedi ki...

Hadi gözün aydın o zaman (:
Marakeş'te de çok çok eğlen bizim yerimize de eğlen sonra güzel güzel fotolar çek biz de görüp eğlenmiş kadar olalım :p
Bu arada aman maaaaşaaallllh diyelim de nazar değmesin :p

Mia Wallace dedi ki...

vuhuuuu çook sevindim seni adına!! bol bol fotoğraflar çek gel vallahi kıskanmadım :P

]-[erbiRenk dedi ki...

iyi yolculuklar, hayırlı olsun

Laliş dedi ki...

Hayırlı olsun! :))

francesca mckennitt dedi ki...

Hii hem makineyi aldın hem gidiyorsun! Ne fotoğraflar ne yazılar bekliyorum senden :))

Yazının başında çok güldüm ayrıca, bu sefer gol oldu:))

Hazel dedi ki...

Güle güle kullan böyle sırıtaraf kullan :D

ehem... Çok kıskandım... Ben de istiyorum..