8 Haziran 2011 Çarşamba

Allah çektirmesin #7


21 yorum:

Lô - Lâ dedi ki...

martilara karci ciddi antipatim var .. ama resim guzel.

Mr.E dedi ki...

Bende çok severim martıları :).. ama teşekkür ederim :)

Lô - Lâ dedi ki...

duzeltme - *karsi ..

ucan cop tenekesi ki onlar ..
bir gun elimden dondurmami arakladi mis(ster) marti, ondan sonra feci anlamda korkmaya basladim .. ve, hala kizginim .. :)

Mr.E dedi ki...

Geçmiş olsun valla :)

Lô - Lâ dedi ki...

dimii :)

mersi mister :)

particle dedi ki...

neyin üstünde duruyo çözemedim:/

Mr.E dedi ki...

Kabataş iskelesinde bulunan şehir hatları vapurunun direğinin tepesinde :)

particle dedi ki...

renkten vapur olduğunu düşünmüştüm ama üstündekilere bir anlam veremedim. daha dikkatli bakmalıyım vapurlara:/
eline sağlık, güzel foto olmuş^_^

Mr.E dedi ki...

Teşekkür ederim ^.^

]-[erbiRenk dedi ki...

martı benim için özgürlüktür:) çok hoş bir resim:)

Mr.E dedi ki...

Ne güzel, aynı şeyi düşünüyormuşuz. :)

Beğenmene sevindim ^.^

bayan mikrop dedi ki...

martı dedinde aklıma şu şarkı geldi...

çok severim.


http://fizy.com/#s/1ago99

Mr.E dedi ki...

Martı candır ya :)

Lô - Lâ dedi ki...

ne yani, bir tek benim mi martilara antipatim var ..

guvercin olsa neyse, baris, can canan, cici, bici, hurriyet vs anlicam .. ama marti .. ?

: (

bayan mikrop dedi ki...

martı eti yiyek canımıza can katak madem kjdfhkdgjh

Mrv. Natural dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel :)

Mr.E dedi ki...

@Lo-la neyse tamam hadi sevmeyelim martıları :D

Mr.E dedi ki...

@Mikrop martı eti candır aksdjgakjdakjsd :D

Mr.E dedi ki...

@Mrv. çok teşekkür ederim ^.^

Lô - Lâ dedi ki...

Merçi efem :idi

francesca mckennitt dedi ki...

Bunu yakalamak da zor. Pırpır uçuyorlar hemen, ben hep kaçırıyorum:)