29 Mayıs 2011 Pazar

Youssou N Dour

Bu amcanın daha önce bir şarkısını sizinle paylaşmıştım. Tekrar denk gelmem ise aylardır aradığım bir reklamı bulmamla gerçekleşti. Kendisi olduğunu bilmeden çok sevmiştim reklamı. Söyleyenin Youssou emmi olduğunu öğrendiğimde ise reklam dadından yinmez oldu gözümde :)


Senegalli bu müzisyen emminin ses rengi "bence" muhteşem!! Biraz da Afrika görmüş Anadolu çocuğu olmanın verdikleriyle genelde Afrika tınılarına karşı bir zaafım olduğunu bu blogda paylaştığım şarkıları dinleyenler farketmiştir.

Şimdi sizleri emminin güzel parçalarıyla baş başa bırakıyorum. Hepinize keyifli akşamlar dilerim

13 yorum:

Lô - Lâ dedi ki...

Afrika görmemis biri olarak; "bence-de" muhteşem!!

francesca mckennitt dedi ki...

Afrika görmemiş biri olarak (hehehe) ben de çok beğendim. Ben zaten senin müzik zevkine güveniyorum :)

zinithinks dedi ki...

Seven Seconds - en muhteşem şarkılardan biri

Mr.E dedi ki...

@Lo-la değil mi :)

Mr.E dedi ki...

@Fran o senin güzel işitmenle alakalı :P

Mr.E dedi ki...

@zini hoşgeldin, süper şarkıdır, o yüzden en başa yazıldı zaten :)

Lô - Lâ dedi ki...

bu defa gol mu ; )

Mr.E dedi ki...

yok, gol olsa blog anlamsızlaşır :D

Lô - Lâ dedi ki...

sezon kapanmiyor desene; antremana devam o halde ..

Mr.E dedi ki...

Aynen öyle :)

Lô - Lâ dedi ki...

altina gol'e ozaman .. ; )

Mr.E dedi ki...

bence bırakalım dağınık kalsın :)

Mr.E dedi ki...

Tabi dağınık kalması idmana engel değil, çok çalışıp yeni sezona hazır girmek lazım, belki önümüzdeki sezon gol olur :)