30 Mayıs 2011 Pazartesi

Veda


Bu da şarkısı

22 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

NEEY? Neyin vedası bu?

Mr.E dedi ki...

çizimin adı "veda" :)

francesca mckennitt dedi ki...

Üf korktum ya, bloga veda sandım :)

Merve dedi ki...

çok güzel olmuş... bu sefer giden erkek sanırım :)

Mr.E dedi ki...

@Fran nereye yahu!! dur daha yeni başladık :D

Mr.E dedi ki...

@Merve hoşgeldin :) Teşekkür ederim ^.^

Evet bu sefer giden erkek :)

Laliş dedi ki...

Çizim yeteneğim olsun çok isterdim. Ama hiç olmadı bu yüzden fotoğrafı seçtim. Onda da yetenekli olduğum söylenemez. :) Bu arada şarkı ve resim çok uyumlu olmuş =).

Mr.E dedi ki...

Çizim bu şarkıyı üst üste dinledikten sonra çıktı zaten :)

Fotoğraf konusundaysa küçümseme bence kendini :)

particle dedi ki...

Kırmızı oje detayını sevdim:)
Bende youtube açılmadığı için dinleyemedim şarkısını ama:/

Mr.E dedi ki...

Şeytan ayrıntıda gizlidir ;)

Şarkı: Model'in Makyaj şarkısı :)
En azından sözlerini bulmak olası

particle dedi ki...

:)
Dinledim şarkıyı şimdi pek güzelmiş, bir şarkı daha öğrendim:)

Mr.E dedi ki...

Model'İn albümü komple güzel, tavsiye ederim ;)

H A R R Y G O A Z dedi ki...

Have a SUPER week !

Merve dedi ki...

hoş buldukkk =)

Mr.E dedi ki...

Thank you Harry, i wish the same for you

deep dedi ki...

model? bilmiyodum. kaçmış kulağımdan her nasılsa. dinlerim.

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

Mr.e,
Adam neden gidiyor?
Her sanatçı kendinden bi parça bırakır, ben öyle gördüm öyle bilirim.

Mr.E dedi ki...

@Deep tavsiye ederim :)

Mr.E dedi ki...

@Umut valla altaki şarkıyı 2103971213120361 defa dinleyince insan bunu çiziyor :)

Hazel dedi ki...

ah model... yükselen bir grup olduğunu düşünüyorum.en azından yeni bir ses gelmiş oldu :)

çizim de o kadar hoş ki o eli yakalayasım ve iki eli daha sıkı tutuşturasım geldi.

:)
ah burada olmak güzel.

Mr.E dedi ki...

model candır yav :)

Çizimi beğendin demek :)) sevindim bak buna ^.^

Hazel dedi ki...

hehe :)
evet evet beğendim tabi ki :)