27 Mayıs 2011 Cuma

Uuuu Mimlendim beybi! #17

Sırasıyla, Vesselam, Mia ve Rory tarafından mimlenmişim. Üçünüze de teşekkür ederim ^.^ Mime dönecek olursak da; 

Mim Konusu: Ben küçükken... sanıyordum!

  • Ben küçükken bütün hastalıkların kızarmış ekmek, beyaz peynir ve çay üçlüsüyle geçirildiğini sanıyordum. Çünkü ne zaman hastalansam bana bunları yedirirlerdi. Ben de ilaçları atlayıp direkt bunlarla iyileştiğimi sanırdım :)
  • Ben küçükken ne zaman Adana'ya gitsek herkes akrabamız sanıyordum. Anne tarafından Adanalı olunca küçükken sık sık Adana'ya giderdik. Sokakta da sürekli birinin bıbısının bıbısıyla karşılaşırdık. Sonra yarım saat bana karşılaştığımız kişi ile akrabalık bağımız anlatılırdı ama ben direkt ikinci bağlantıdan sonrasını unuturdum. Sonuç olarak afedersin eşek kadar adam oldum hala Adana'daki akrabalarımın yarısından fazlasının benimle akrabalık bağını bilmiyorum :)
  • Ben  küçükken ailedeki bütün büyük erkekleri dedem sanıyordum. Ben iki dedemi de tanımadım, ikisi de ben doğmadan önce ölmüşler. Yine anne tarafımda ne kadar "büyük" erkek varsa; annemin dayıları, amcaları, enişteler..vb hepsi benim için dedeydi. Hala da hayatta olanlara dede derim mesela :)
  • Ben küçükken Fransızca tu-kaka sanıyordum. Annemle babam biz küçükken, bizim anlamamamız gereken bir şey olduğunda aralarında fransızca konuşurlardı. Bu yüzden Fransızcayı hiç sevmezdim. Hatta ortaokul sınavlarında Saint Benoit fransız lisesini kazanmama rağmen gidip okumadım. Daha sonra fransızcanın ne kadar işime yarayacağını farkettikten sorna para verip Fransız Kültür Merkezi'nde öğrendim :)
  • Ve Bonus; Ben küçükken, arabayla bir yere gidiyorken "ne kadar kaldı?" diye sorduğumda aslında "arkamızda ne kadar kaldı?" diye sorup, cevabı ona göre verdiklerini sanıyordum. Böylece saatlerce gittikten sonra "az kaldı" dediklerinde daha hiç bir şey gitmemişiz diye üzülüyordum :)
Bu güzel mim içinde Jove, Hazal ve HerbiRenk'i mimliyorum :)


ve hepinize asabi bakış atıyorum :P

18 yorum:

particle dedi ki...

Oyy bakışa bittim, agresif çocuk!
Aile ilişkileri çok karmaşık yaa, kim kimin nesidir hala öğrenemedim:)
Arabayla bi yere gitme konusunda da sen anlaşılmamışın, senin suçun diil:)

Mia Wallace dedi ki...

hahaha :D sonuna kadar acayip eğlenerek okudum ama en çok da bonus olanı sevdim.

Çocukluk fotoğrafına dicek yok zaten :)

Mr.E dedi ki...

@Particle çocuklar için akraba sorunsalı havuz probleminden daha zor valla :)

Araba konusunda aslında mantığım doğruydu ama işte dahilerün küçükken anlaşılamaması.... :P

Mr.E dedi ki...

@Mia İnan ben küçükken de çok eğleniyordum, bunları yazarken tekrar hatırlamak eğlenceli oldu veletliği :)

bayan mikrop dedi ki...

ben senden daha örjinal şeyleri doğru sanıyormuşum yeaa :))

Mr.E dedi ki...

@Mikrop buna ise sadece "hah!" diyorum :)

bayan mikrop dedi ki...

:D sende bu aralar çok özet konuşuyorsun eme yea
bende buna "hıh!" derim haaaaaaa

Mr.E dedi ki...

Fotoğrafa bakar mısın arkadaşım! çocuk agresif :P

JG dedi ki...

ahahahahah resim çok tatlııı:D benim de koyasım geldi çocukluk resmimi:D ayrıca son madde harika, ahahaha hala gülüyorum:))

Mr.E dedi ki...

Son madde en kritik cevabıydı bu mimin :)

crazywomenrosemary dedi ki...

dedeler ve fransızca hımm bayıldım.çok iyi yapmışsın fransızcayı öğrenmekle..:)

ha o foto daki sen isen sevimliymişside..azıcıkta huysuz ..:))

Hazel dedi ki...

Mr.E :) ne kadar güzel bir yazı bu böyle :) heheh.
kendi çocukluğuma benzettim.
Çok tatlıymışsın.

Mimlediğin için çok teşekkür ederim :') çok uzun bir yorum yazmıştım duygu dolu...ama sildim daha demin, nasıl içim parçalandı anlatamam...

hani kendi derdine düşüp arkadaşlarını boşlayan, ama hatırlandığı zaman tatlı bir mahçupluk içinde gülümseyenler olur ya... beni öyle hayal edebilirsin..

Dostlarım sizin ne yüzünüzü gördüm...ne de sesinizi bilirim...ama inanın sizi çok seviyorum.Mia, Jove, Rosemary...adınızı gördüğüm anda kendimi evime gelmiş gibi hissettim ve tarifi mümkün olmayan bir huzurla doldum.

Ve Mr.E ... beni unutmadığın için çok teşekkür ederim :) çok duygulandım.

crazywomenrosemary dedi ki...

Hazel?? bakar mısın ! Mr.E nin bloğundan ismimi duydum ayol..:))JOVE dedinde ona da az ömce uğradım..:))

Mr.E dedi ki...

@CWRM Huysuzluğum devam ediyor aslında :D

Mr.E dedi ki...

@Hazal uzun zamandır ihmal ettim diye düşünüyorsun ama değişmediğini görmek güzel :D

Hoşgeldin diyelim mi artık? :)

Rory dedi ki...

:)) Allahim ya.

Fotografta pek bi hos:D
korktum:p xcv.xcv.

Mr.E dedi ki...

Korkuturum :D aslkdhsalhdalshd :)))

vєssєłαм dedi ki...

çokk eğlencellii vee güzell cevpalarr olmusss mukkemmel yaa :D