18 Mayıs 2011 Çarşamba

Uuuu Mimlendim beybi! #16

Sırasıyla Melek, Mia ve Deep mimlemişler beni sağolsunlar :) 

Mim konusu ise Eğer bir zaman tüneli olsaydı -geçmişten ya da gelecekten- hangi zamana gitmeyi, kimi, hangi olayı görmek isterdiniz?
Bu sizin yaşadığınız - yaşamadığınız (Kendi unutamadığınız, keşke o anı tekrar yaşasam dediğiniz veya tarihte görmek istediğiniz bir olay vs...) Tanıdığınız ya da tanımadığınız görmeyi istediğiniz kişi olabilir…

Bununla ilgili olarak çok yakın bir geçmişte dayım bana "Sen yanlış zamanda yaşıyorsun, seni Ortaçağ paklardı. Böyle bil, araştır, bir şeyler icat et" gibi bir şeyler demişti. Mim konusunu görünce direkt aklıma o konuşma geldi :)

Sanırım bu konuda vereceğim cevap 15.-16. yüzyıl civarı bir zaman dilimi içerisinde herhangi bir zaman olabilir. Rönesans'ın başlaması ile Ortaçağ'ın bitişi gibi geniş bir zaman aralığında, insanların Skolastik felsefeden bir sonraki adıma geçip, öteki dünyadan gözlerini bu dünyaya ve doğaya çevirdikleri zaman diliminde yaşamak isterdim. Doğa ile ilgili bir sürü bilinmeyenin bulunduğu, her yeni doğan gün içinde yeni bir keşfin yapılabileceği o günlere gitmek güzel olurdu sanırım ^.^

Mimlediklerime gelecek olursak; 

Uzun zamandır mim cevaplamayan Gökçe'yi ve kimsenin kendini okumadığından şikayetçi olan Çakma Samurai'ı mimliyorum. Afiyet olsun.

13 yorum:

particle dedi ki...

Dayın senin yerine mimi cevaplamış, helal olsun:)

Mr.E dedi ki...

İşin ilginci, yaptığı saptamanın üzerine bir şey ekleyemiyor olmam :)

]-[erbiRenk dedi ki...

demek ortaçağ, güzelmiş:) ama orada fotoğraf makinesi yok ki:)

(sözüm meclisten dışarı)bende şahsen okunmadığımı düşünüyorum, hissediyorum ve hatta görüyorum, bu duruma üzülmüyor değilim ama sonuçta ben kendime yazıyorum, bir nevi kendim çalıp kendim oynuyorum, Çakma Samurai sen de öyle yap bence:)

Mr.E dedi ki...

Ortaçağ'ın sonu diyelim :) ki Leonardo da Vinci ile ilgili olarak;
Torino kefeni olayında fotoğraf çektiği ile ilgili iddialar var :)

]-[erbiRenk dedi ki...

doğrudur, tam olarak 16. yüzyıl olmasada benimde ilk renkli resim ile ilgili bir yazım vardı ilgini çeker belki :)http://herbirenk.blogspot.com/2010/12/bir-asr-oncesinden-gelen-renkli.html

Mr.E dedi ki...

Bu yazı blogda yok diyor haberin olsun :)

]-[erbiRenk dedi ki...

ben görebiliyorum:) kısmet artık napalım:)

Mia Wallace dedi ki...

dayın çok doğru demiş ama sana da o yakışırdı :)

Jove dedi ki...

çoook teşekkür ederim ^.^

Laliş dedi ki...

Ben de ortacaga gitmek istiyorum ama erkek kiliginda:D.

Mr.E dedi ki...

@Mia işini biliyo adam :)

Mr.E dedi ki...

@Laliş

Ortaçağ'da kadın olmak biraz riskli haklısın :)

vєssєłαм dedi ki...

Kusura bakmaaa gecc geldımm vee baktımm cevaplıyorumm teşekkürler mimm için :)

Güzell çağdaa yaşamak istiyorsun.