3 Mayıs 2011 Salı

Uuuu Mimlendim beybi! #15

Bu sefer mim Deep'ten geldi, ardından da Particle mimlemiş beni :)

Mim konusu: Her seferinde izlemekten zevk aldığınız, vazgeçemediğiniz Yeşilçam yapıtı hangisidir? (çok duygulandığınız, ağladığınız ve güldüğünüz de olabilir)

Böyle bir mim gelince mim'e cevap vermeden önce bu bloga adını veren filmi hatırlamamak olmaz diye düşündüm açıkçası.. Filmin finalinde Ofsayt Osman'ın savunması çok etkileyicidir, izlemeyen varsa tavsiye ederim. 

Şimdi mim icabı tek bir film söylemem gerekiyor gibi algıladım. O yüzden her ne kadar Tosun Paşa, Süt Kardeşler, Neşeli Günler, Züğürt Ağa, Dünyayı Kurtaran Adam, Yıkılmayan Adam gibi filmleri çok sevsem de benim favorim kesinlikle "Köyden İndim Şehire" olacaktır.

Bu mim için bu sefer Deelroubha'yı mimliyorum efendim, esen kalın :)

10 yorum:

deep dedi ki...

good choices.
:)

Mr.E dedi ki...

Merci Monsieur :)

particle dedi ki...

Serseriler Kralı'nda o sahne haricinde başka bir şey hatırlamıyorum yaa:/ o da efsane ama yani:D

Köyden İndim Şehire'de kadro süper zaten, tiplere bakıp gülüyorum:)

Mr.E dedi ki...

O sahne bu gün bu blogun oluşma sebebidir efendim lütfen önünüzü ilikleyin o sahneden bahsederken :)

bu arada Himmet ağbey! bunlar şimdi böyle konuşeyoo, senin gafanı garıştıracekler :)

particle dedi ki...

Hadi hadi okuduk bu blogun oluşma sebebini önceki yazıda, kandıramazsın kimseyi:P

Mr.E dedi ki...

Blog tamam, peki adı? :)

particle dedi ki...

hımm blog sebebi sayılmasa da ok filme saygıdan kabul ediyorum:p

Mr.E dedi ki...

eyvallah :)

]-[erbiRenk dedi ki...

bende mimlemiştim aynı konuda ama geç kalmışım:S

Mia Wallace dedi ki...

Süper seçim. Her ne kadar yazımda bahsetmesem de bu filmi çok severim. Dialoglar, hayal kırıkları, heyecanları hepsi ayrı güzeldir :)