27 Mayıs 2011 Cuma

Sınıf


Bir zamanlar böyle süper bir dizi vardı. İzleyen, hatırlayan var mıdır acaba? Oynadığı zamanlar "var mısın yok musun" isimli güzide(!) yarışma yüzünden mundar olmuş, daha sonra da yeterli reytingi alamadığı için de yayından kalkmıştı. Hiç unutmam garibim dizi yarışma yüzünden bir seferinde gece 1'de (01.00) başlamıştı, düşünün başına gelenleri...


Hatta böyle çok sağlam bir de fragmanı vardı ama işte...genel izleyici beğenisine hitap etmiyordu diye uçtu, toprak oldu canım dizi :(



Hazı bu kadar kalkmış bir diziden bahsederken bu postu biraz daha eski ve yine yayından erken kalkmış bir dizi ile bitirelim asıl bakalım bunu kaç kişi hatırlayacak acaba :)


12 yorum:

matmazel dedi ki...

ben hatırlıyorum sanki. hatta pek güzel de bi müziği vardı.

matmazel dedi ki...

hatta. herkes aynı hayatta kendini bi şey sanma ne kadar çok bilirsen o kadar bela başa diyor olabilir şarkı.

Mr.E dedi ki...

Çok doğru hatta bkz. ilk video :)

birgünlük dedi ki...

bu diziyi bir tek ben izliyorum sanırdım :))

keşke devam etseydi, karakterler çok hoşuma gitmişti halbukii

Mr.E dedi ki...

Çok gerçekçiydi, büyük ihtimalle ondan tutmadı

Mia Wallace dedi ki...

hatırlamak ne demek? ben büyük hayranıydım hatta internetten tekrar bölümlerini izliyodum falan deli gibi müziklerini dinliyodum ve Oya Okar - Rıza Kocaoğlu hayranı olmuştum bu dizi sayesinde! o derece yani.. hatta dizi tekrar başlicak diye umuyordum ama olmadı :(

Mr.E dedi ki...

Valla ben de tekrar açıp izlemiştim :)

Ne yazık ki güzel olan hiç bir şey cezasız kalmıyor :(

JG dedi ki...

sınıfı ben de çok sevmiştim ya cidden keşke bitmeseydi:) ayrıca tekrar başlayacak diye de duyup ümitlenmiştim ama maalesef olmadı öyle bir şey. diğer diziyi de pek anımsayamadım:)

Mr.E dedi ki...

Negzel benden başka seven bir sürü insan daha varmış :)

funda dedi ki...

bende bilirim sınıfı alttakini bilemedim ama.
tekrar yayınlansa dediğim o kadar çok dizi var ki.
Trt dizilerini çok severdim ben, şaşı felek çıkmazı vardı sonra 7 numara sonra ikinci bahar bi daha olsa mesela.
Şimdi hatırlayamadığım var bir sürü:)

Mr.E dedi ki...

Alltakini çok kimsenin hatırlayacağını sanmıyorum zaten :)

francesca mckennitt dedi ki...

İkisinden de bihaberim, artık televizyon izlemeye başlamam lazım çok fransız hissediyorum ya :/