8 Mayıs 2011 Pazar

Playlist 11

Havalar da düzelmeye başladı, şöyle arkadaşlarla iki kadeh bir şeyler içsek keşke diyenler buraya!! Bu sefer fasıl yapmalık bir playlist ile karşınızdayım. Önce Nalan Altınörs ile başlayalım listeye.Sonra büyük usta Zeki Müren gelsin. Emel Sayın ve Yıldırım Gürses ile devam edelim peşi sıra. Bu iki isimden sonra Ahmet Özhan alsın mikrofonu. Zekai Tunca'ya devretsin mikrofonu, sonra o da Yaşar Özel'e. Evet yavaş yavaş ortam güzelleşmeye başladı. Müzeyyen Senar'ı anmadan olmaz o zaman :) Seçil Heper ile sona yaklaşırken, finali Safiye Ayla ve o eşsiz yorumu ile yapıyoruz efendim.

Esen kalın..:)

10 yorum:

bayan mikrop dedi ki...

nemrut dedeler böyle güzel şarkılar dinlemez.

onlar şarkı dinlemez.
onlar anca bıdıbıdı eah

Mr.E dedi ki...

Hayat süprizlerle dolu desene :)

Körebe dedi ki...

Ahmet Özhan'ın bu şarkısını ilk defa duydum, pek beğendim, sağolasın Mr. E :)

Mr.E dedi ki...

Tanıştırdığıma memnun oldum :)

mefisto dedi ki...

tam "e nerede müzeyyen senar?" diyordum ki onu da eklemişsin listeye. güzell :)

negzel dedi ki...

fasıl gibisi var mı...:)

Laliş dedi ki...

Havalar güzelleşti bizim çoşmamız gerekmez mi ? :)

Mr.E dedi ki...

@Mefisto, bu liste Müzeyyen Senar'sız eksik kalırdı :)

Mr.E dedi ki...

@negzel bence yok :D

Mr.E dedi ki...

@Laliş işte coşmak için ya bu liste :)