18 Mayıs 2011 Çarşamba

Nitin Sawhney


Fotoğrafta sıfatını gördüğünüz bu arkadaş son bir iki haftadır sık sık karşıma çıkmaya başladı. Kendisi Hint asıllı İngiliz bir müzisyen. Ben bu arkadaşla ilk olarak Breathing Light ile tanıdım. Hatta bu parçayı mezuniyetimizde gösterilen, arkadaşların hazırladığı videoda da kullandık ^.^

Daha sonra moonrise'ı kız arkadaşımla çok beğendik mesela, ara ara böyle karşıma çıkmaya devam etti bu arkadaş. Hatta geçen gün reklam yapmak gibi olmasın Köprüler'in "Beyazperde" albümünü dinlerken "A throw of dice" isimli bir parçanın düzenlemesi olduğunu okuduğum bir parçayı çok beğendim. Bakındım parçanın sahibi kim diye, bilin bakalım kim çıktı :D

Dinleyin dinletin efendim :)

İşbu yazı aslında "A throw of dice" parçasını dinletmek istemiyle parçanın etrafı edebiyat yapılıp doldurulmak suretiyle size sunulmuştur :P

Not: Nisan 2005'te vermiş olduğu bir röportajda " I guess I’m passionate for politics in the way that I am actually very dispassionate for it but when it comes to humanity and people being treated fairly, I get really angry about things like that. For instance the thing with aboriginal tribes being treated like shit, it’s completely going straight under people these days because there’s so much unfairness in the world right now. I feel like the tsunami has kind of been sidelined where as people still keep on talking about the 4000 people who were killed on 9/11 which was 2001 yet 300,000 people died in with the Tsunami and not many people can even remember that this happened a few months ago on boxing day." demiştir. Helal olsun

11 yorum:

ayl-in dedi ki...

Dinledim, baktım. Harikaymış evet. Teşekkürlerimi sundum:)

Mr.E dedi ki...

Teşekkürler büyük bir keyifle kabul edilmiştir :D

bayan mikrop dedi ki...

ben tarkana benzettim şahsen adamı huh

Mr.E dedi ki...

Fotoğrafı mı?

bayan mikrop dedi ki...

hığ hığ

Laliş dedi ki...

Ben müzisyeni, müziğini falan geçiyorum da sizin o esnek arkadaşa hayran kaldım =).

Mr.E dedi ki...

saygı duyarım

Mr.E dedi ki...

:)

Lô - Lâ dedi ki...

bu da nice - mis ..

Mr.E dedi ki...

Hoş geldin :)

Lô - Lâ dedi ki...

merçi efenim, güzel buldum : )