8 Mayıs 2011 Pazar

Anneler günü

Benim annemle olan ilişkim, dışarıdan bakan birine ilk seferinde çok garip gelebilir. Aramızda "Geleneksel Türk aile yapısı" formatı gereği bir ilişki hiç olmadı. Ne anneme ne de babama hiç bir zaman bir saygısızlığım olmadı, lakin onlardan hiç bir zaman korkmadım da. Her zaman bir arkadaş gibi oldular ve ilişkimiz bu doğrultu üzerinde ilerledi. Üniversitedeyken annemle telefonda konuşurken "Naber yavrum?, nasılsın fıstık?" gibi sorular sorarken millet herhangi bir arkadaşımla konuştuğumu sanıp, "kiminle konuşuyorsun?" diye soru sorunca aldıkları cevap nedeniyle bir kaç saniyeliğine mavi ekran veriyorlardı. :) Haliyle hiç bir şeyi de saklamıyorum kendisinden çünkü her ne kadar teknik olarak "annem" de olsa aslında o benim en iyi arkadaşım. Dolayısıyla bugün onun için böyle bir yazı yazmak istedim ve bu yazıyı aşağıdaki parçayla bitireceğim. Sözlerini o anlayacaktır ama merak edenler için altına yazacağım panik yok ;)

Anneler günün kutlu olsun "fıstık" ;)


O benim ruhum, o benim kalbim
o benim alevim, o benim mutluluğum
o ki bana hayat verdi
beni bir parçası yaptı
o benim kanım, o benim gözlerim
o benim en kıymetli meleğim
o ki bana hayat verdi
beni bir parçası yaptı
O benim dünyada sahip olduğum en değerli şey
varoluş nedenim, yaşama nedenim
son ana kadar yanında olacağım
o ki sevdiğimdir, o benim hayatım
o benim gölgem, o benim sesim
o benim altınım, o benim inancım
o ki bana hayat verdi
beni bir parçası yaptı
o benim şansım, o benim nefesim
o benim varoluşum, her şeyden öte
o ki bana hayat verdi
beni bir parçası yaptı
O benim dünyada sahip olduğum en değerli şey
varoluş nedenim, yaşama nedenim
son ana kadar yanında olacağım
o ki sevdiğimdir, o benim hayatım
O benim ruhum, o benim kalbim
o benim alevim, o benim mutluluğum
o ki bana hayat verdi
beni bir parçası yaptı
o benim kanım, o benim gözlerim
o benim en kıymetli meleğim
o ki bana hayat verdi
beni bir parçası yaptı


beni bir parçası yaptı(x5)
Sen benim bütün hayatımsın, seni sonsuza kadar seveceğim Claudia*

* Burada biz Claudia demiyoruz tabi ^.^

Çeviride hata olduysa affola :)

8 yorum:

Aslısın dedi ki...

ne mutlu annene. anneler günü kutlu olsun.

Mr.E dedi ki...

Bütün annelerin anneler günü kutlu olsun ^.^

Mia Wallace dedi ki...

ne güzel :)

Laliş dedi ki...

Benim annem ile ilişkim ben büyüyünce gelişti, üniversiteden mezun oldum biz ikimiz kanka olduk :). Şimdi de onu çokz özledim, aramızda 10 saatlik uçak yolculuğu farkı var :(.

Mr.E dedi ki...

@Mia bence de :)

Mr.E dedi ki...

@Laliş eğer annenle kanka olduysanız aranızdaki mesafe hiç dert olmamalı :)

francesca mckennitt dedi ki...

:)
Bizim gibisiniz siz de demek ki. En güzeli.

Mr.E dedi ki...

^.^