29 Nisan 2011 Cuma

Vay anasını sayın seyirciler

Eveeeeeet nerede kalmıştık :)

Ben pazartesi gününden beri İstanbul'dayım. Dün için seminer dersim nedeniyle sunum hazırlamam ve sunmam gerektiği için düne kadar (to the Dune) iptal bir şekilde pıtırcık olmuştum (stresten çıkarttığım sivilcelerin de katkısı var bu durumda). Bu arada nüfus cüzdanımı da kaybedip onun peşinden de koşmam gerekti, ve ne öğrendim; Nüfus cüzdanını kaybedenlere artık (en azından benim için) 68 TL idari para cezası kesiliyor. İki hafta içinde öderseniz bu 51 TL'ye iniyor. Bilmeyenlerin bilgisine efendim...

Diğer yandan 2 hafta önce Mardin'de kar yağmış, geçen hafta da Suriye'den gelen toz bulutu sayesinde hava turuncu olmuştu, bakınız şekilde görüldüğü gibi (hayır fotonun rengiyle oynamadım)


Ben de "negzel İstanbul'a da gidiyorum, bahar görürüm" umuduyla gelip iki günde hasta oldum burada iyi mi !?!?!?! Kaç gündür burnum fork! fork! akıp duruyo..Sevmiyorum seni sütoğlan!!!

Bu gün itibariyle Mardin'e dönmeme 3 gün kaldı, elimden geldiği kadar İstanbul'un tadını çıkartayım istiyorum ama bugün gidip, dün seminer dersinde program koordinatörü hocama sunduğum semineri tez danışmanıma da gösterip, düşüncelerini almam lazım. Üstüne üstlük bugün cuma, bu da akşam trafiği demek, ve de pelte olacağım anlamına gelir, hava iyi olaydı bari en azından, kafamı bir kaldırıyorum ona da içim sıkılıyor bu ne be!!!?!?

Neysssssssheeee inanıyorum her şey güzel olacak hı hı evet ^.^

En azından güzel bir parçayla renklendireyim günü de için daha az sıkılsın :) 

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Eren çok liseli kız modunda yazıyorsun... Daha iyisini hakediyoruz. :)

HİA

francesca mckennitt dedi ki...

Şarkıya tıklayana kadar hoparlörün son seste kaldığını bilmiyordum. O sesi duyunca zıpladım yerimden birden :))

Aaa bu hafta hava güzeldi aslında. Gerçi nereye geldiğine de bağlı ama :) İstanbul seni özlemiştir :)

Mr.E dedi ki...

@HIA why so serious? :)

Mr.E dedi ki...

@Fran cheb mami çarpması yaşamışsın geçer :)

Valla pazartesi günü geldiğimden beri yağmurlu hava, neresine denk gelmedim nasıl gelmedim bilmiyorum ama sevmedim havayı :)

particle dedi ki...

Toz bulutunun diğer etkilerini bilemicem ama fotoğraf için süpermiş, ne güzel görünüyo öle!
İstanbul'da hava düzelmiyo yaa, umudu kestik bizde:/

Mr.E dedi ki...

en pis yan etkisi nefes alamıyor insan :(

Görüntü de fotodan çok güzel evet ama içine girince kafada oluşan ilk soru "Kıyamet mi geldi acaba?" oluyor :)

Lite Spell dedi ki...

Bizi niye atladin? Carsamba o kdr eglendik cix cix ci

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

mr.eren,
istanbul yaptı yine yapacağını. :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

fotoya yorum, ... yorumsuz, güzel la, foto güzel suriye de karışmış zaten ,içim ordan kararık.

Mr.E dedi ki...

@Lite spell valla eğlendik ama kafam seminerde olmasa daha da eğlenirdik ben sana diyeyim :)

Mr.E dedi ki...

@Umut valla korku filmi gibiydi ortalık, buradan güzel gözükse de...

deelroubha dedi ki...

rüyamdaki renge çok yakın bir renk.

Mr.E dedi ki...

Rüya değil karabasan olmuş o :)

deelroubha dedi ki...

olmayaydı iyiydi :D

Mr.E dedi ki...

di mi di mi :)