30 Nisan 2011 Cumartesi

Uuuu Mimlendim beybi! #14

Melek, nam-ı diğer vesselam mimlemiş beni bu sefer. 

Mim konumuz da şu; Blog açma hikayeniz... Buralara yolunuz nasıl düştü ve neler hissediyorsunuz bi anlatın bakalım ?

Benim bloglarla olan ilişkim aslında futbol bloglarıyla başladı dersem yalan olmaz. Hatta deli gibi her gün acetobalsamico okur hale geldim bir ara. Daha sonra hayatıma stumbleupon  bulaştı. Yemek sayfalarını genelde bloglardan veriyordu, oradan da yavaş yavaş kafamda "aaa blog ne güzel şey" düşüncesi oluşmaya başladı hafif hafif. Zaten gerçek hayatta Feli Jo'yu tanıyor ve blogunu takip etmeye çalışıyordum. Feli sayesinde de Mia ile tanıştım. Onun blogunu da okumaya başladıktan sonra demek ki içimde o seviyeye gelmişim bir gün konuşurken Mia'ya "ya ben de blog açsam nolur?" diye sordum. Aslında bu "ben çoktan kararımı verdim ama dur bakalım dışarıdan nasıl görünüyor" sorusu :)

Hemen "Aaa tabi süper olur" diye cevapladı Mia ve bunu takiben 5 dakika sonra blogu açmıştım. Sağolsun başlangıç ve gelişim aşamasında Mia'nın bana katkılarını inkar edemem ^.^
Blog açtıktan sonra da okumaktan çok daha farklı olduğunu keşfedim sevmeye başladım bu olayı. Hatta yazdıklarım okunup, haklarında yorum yapıldığında ilkokul çocukları gibi seviniyordum. (ki aslında hala böyle, yorum aldığım zaman nedendir bilinmez çok mutlu oluyorum (:  ) Sonra bir baktım izleyicilerimde artış var, dedim tamam bu iş olmuştur :)

O gün bu gündür de buradayım, iyi ki de gelmişim. Burada çok güzel bloggerlar tanıdım, sevdiklerimden bir kısmı ayrıldı. Yeni bloggerlar tanıdım, yeni bloglar sevdim. Bu böyle de devam edecek bana da sadece tadını çıkartmak kalıyor ;)

Şimdi ise sıra geldi mimleyeceklerime. Bu sefer beni yeni izlemeye almış, blog linklerine ulaşabildiklerimi mimliyorum efendim. Şöyle ki;




26 yorum:

Bir İnce Ses dedi ki...

Ben de yorumlara çok seviniyorum ya.. Hele böyle gece yazmışsam yazıyı sabah gelen mailleri görünce bi kendimden geçiyorum :)

Mr.E dedi ki...

Ben mail adresime aktarmıyorum aslında yorumları, direkt siteye girip bakıyorum ^.^ daha heyecanlı oluyor hazır gelmişken kaç kişi girmiş okumuş onlara da bakıyorum arada :D

Bir İnce Ses dedi ki...

Yaa ben mail adresime aktarıyorum ama daha bi gün bile ordan okumadım, blogdan okumak daha heyecanlı :)

vєssєℓαм dedi ki...

:D:D Teşekkür ederim nee güzel yazmısın miacımm teşfikk oldu yardımına hee :D Blogger gercekten harıkaa bısey yaa

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

beni tanımadın ben seni tanıdım ! :))
neyse iyiki yazıyoruz ya , internetin bu tarafını seviyorum.

crazywomenrosemary dedi ki...

o gündür bu gündür l49 izleyenin olmuş..

bir de blogların kapatılması olmasaydı..

iyiki de varsın Mr E..

Mardin i sayende gezdik,geziyoruz...

inanirsakolurbence dedi ki...

ben de yorumları okurken ağzımı bi karış açık gülerken buluyorum kendimi:D
iyi ki açmışsın bloğunu:)

Mia Wallace dedi ki...

Mr.E, tam seni mimliyorduum. ama sen çoktan yazmışsın :)

hee demek o soru zaten ben kararımı verdim sorusuydu :P

iyi ki yazmaya başladın! ;)

negzel dedi ki...

futbol vesile olmuş ve iyi ki açmışsın bloğunu:)

particle dedi ki...

"Hemen "Aaa tabi süper olur" diye cevapladı Mia ve bunu takiben 5 dakika sonra blogu açmıştım."
Ehehehe iyiymiş=))
Mim için teşekkür ediyorum, derhal yanıtladım, geçmişime dair hiçbir gizli saklı kalmadı;)

Feli Jo dedi ki...

ayy Mia!! :D Mia'ya güya ilk ben öğretmiştim ama öyle bir yazmaya başlamıştı ki sonradan ben ondan öğrendim tema vs yapmayı :D çok hızlıı! Yeni yazı yazdım okuyun lütfen! :D

Mia Wallace dedi ki...

Feli'm bu bloga karşı bir an bir sevgi bir yakınlık hissettim ki sorma, sanki yıllardır burdayım :D

Mr.E dedi ki...

@Vesselam ben teşekkür ederim çok keyifli bir mimdi :)

Mr.E dedi ki...

@Umut evet reyiz!! :)

Mr.E dedi ki...

@CWRM Sen de iyi ki varsın, blog yazmasam seninle karşılaşamazdık değil mi :)

Mr.E dedi ki...

@İnanırsakolurbence çok eğlenceli ama :) teşekkür ederim ^.^

Mr.E dedi ki...

@Mia :) ya biraz öyleydi ama yazmaya teşvik eden sensin :)

Mr.E dedi ki...

@Negzel futbol benim hayatımda çok şeye vesile oldu, en güzellerinden biri de dediğin gibi bu oldu :)

Mr.E dedi ki...

@Particle evet halk arasında buna damdan düşer gibi oldu deniyor :)

Mr.E dedi ki...

@Feliiiii hakkını yeme ;)

crazywomenrosemary dedi ki...

haklısın Mr.E bloglar sayesinde seviyeli dostluklar kuruluyor..

Ha bu ara Bahar bayramı ve emekçinin bayramını da kutluyorum..

az emek vermiyorsunuz bize Mardin manzaralarını,yaşamını sunarken..:)

Mr.E dedi ki...

Rica ederim, eylemlerim sürecek :)

ZoPPa dedi ki...

memnun oldum mimine:)

julia dedi ki...

blog dünyası çok farklı.

Mr.E dedi ki...

@Zoppa rica ederim :)

Mr.E dedi ki...

@Julia farklıdan kastın?