21 Nisan 2011 Perşembe

Uuuu Mimlendim beybi! #13

Mim yapacağım mim yapacağım diyordum ve işte karşınızdayım :) Hemen Mim'e geçelim isterseniz;

Duyularımıza ithafen;

En sevdiğin 3 görsel; Gün batımı, masmavi gökyüzü, meyve çiçeği
En sevdiğin 3 ses; Dalga sesi, hafif esen rüzgar sesi, baharda yolda yürürken üzerime yağan yağmur sesi
En sevdiğin 3 tat; Patates püresi, lazanya, cevizli sucuk
En sevdiğin 3 koku; Taze kekik kokusu, melisa kokusu, sevgilimin kokusu
En sevdiğin 3 his; Yazın esen ılık rüzgar değdiğinde oluşan, çok sıkışıp tuvalete yetiştiğimde işerken oluşan, çok gergin ve agresif şekilde bir şeyin sonucunu beklerken beklediğim şeyin olumlu sonuçlanmasından sonra oluşan

Şimdi geldi mimlenenlere :) İlk seferden herkesi mimlemeyeceğim ki mimlediklerim de birilerini mimlesin. Bana oluyor bu, bir bakıyorum ben mim'i cevaplayana kadar hop herkes mimlenmiş, mimleyecek birini bulana kadar akla karayı seçiyorum o yüzden bu mim için mimlediklerim;


Ve Francesca (ama bloguna ulaşamadığım için şahsen iletemiyorum artık buradan okuyup üzerine alınırsan ne ala (:  )

23 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

oleeeyy! :)

inan bu derece sevindim ve cevaplar harikaa! biraz zor bir mim ama güzel :)

Hemen yapıcaam

Mr.E dedi ki...

Bekliyorum :)

vєssєℓαм dedi ki...

Miacımm artık mimlerr zorlasrı :D

Tesekkur ederım Mr.E Sevgilimin kokusu hee :D

crazywomenrosemary dedi ki...

HIMMM ! bu *5x3 mimini yanıtlatacağım teşekkürler..:))

Rory dedi ki...

cok süper bi mim bu ama:)
yapicam gece:)
cokcok sevdim:) tskler Mr.E:)

"En sevdigin görsel;meyve cicegi"
yazmissin..bak bilmiyordum ben o cicegi:)

Birde "sevgilimin kokusu" demissin ya:)

yerim:)
cok sansli:p

Eren dedi ki...

cevizli sucuk nedir ya :D

vєssєℓαм dedi ki...

Ayy Ben Tekrardann Teşekkür Ederim Miminn Çokk Güzel ve Eğlenceliydi :)

Jove dedi ki...

ehe çok teşekkürler:)
PATATES PÜRESİ

Mr.E dedi ki...

@vesselam bir şey değil, eğlendiysen ne mutlu :)

Mr.E dedi ki...

@Crazywomenrosemary bekliyorum :)

Mr.E dedi ki...

@Rory meyve çiçeği genelde meyve oluşmadan önce dallarda görünen beyaz yapraklı olan çiçekler topuluğu :)
ayrıca mimi beğenmen de hoşuma gitti sağol :D

Mr.E dedi ki...

@Eren öyle abi yapacak bir şey yok :D

deep dedi ki...

selam. blogum dün gece düzeldi.
mim eğlenceliymiş.
dur yapayım ben de.
:)

fran'a da iletirim.
:)

Mr.E dedi ki...

@Jove evet hem de patatesssssss püresi :)

Mr.E dedi ki...

@Deep, selam benim de bugün düzelmiş, eskisi gibi kullanabiliyorum blogu çok mutluyum :)

francesca mckennitt dedi ki...

:))
Alındım tamam. Deep iletti. Yapayım yarın, teşekkür ederim :)

tinker dedi ki...

teşekkür ederim :)) sevindim..

' My Story dedi ki...

mim sahibesi:)
cevaplar güzel..
masmavi gökyüzü bakmaya doyamaz insan:)

Mr.E dedi ki...

@Fran hey dostum o bloguna neden girilmiyor peki??

Mr.E dedi ki...

@Tinker bekliyoruz efendim :)

Mr.E dedi ki...

@My story :)

Kız gibi çocuğum tamam ama sahibe? :D

francesca mckennitt dedi ki...

:))
Hacklenmişim ve ayarlarımla oynanmış. Davetli okuyucuya falan açılmış sadece. Siz söyleyene kadar farkında değildim bile :)

JG dedi ki...

"çok sıkışıp tuvalete yetiştiğimde işerken oluşan" ahahahahahahahaha:DDDD cidden güzel his şimdi:D