9 Nisan 2011 Cumartesi

Naber?

Nasılsın iyi misin yeğenim? 
Hazır gelmişken şöyle oturup bir soluklanayım, sana da anlatacaklarım var...

Bu mahkeme kararı her şeyi bombok etti afedersin. Polisevinden misler gibi blogu görüntüleyebiliyorken artık sadece kumanda panelime girebiliyorum. Yorumları onaylamak ve yeni yazı yazmak dışında çok da bir şey yapabildiğim yok sana. Üstelik diğer bloglara da giremiyorum, yorum yazamıyorum vs. Ama blog, aynı zamanda diğer bloggerlarla iletişim ve etkileşim içinde olduğun zaman daha anlamlı. O sebeple sanki blogu bırakmışım sanki artık sallamıyormuşum gibi gözüküyor dışarıdan baktığımda. Halbuki durum yukarıda dediğimden başka bir şey değil. Blog(ları)u tam olarak görüntüleyip, yorumları okuyup, yorum yazabildiğim yegane orram şimdilik müze. Ama takdir edersin ki şantiyeye gelen biri olarak hergün yanıma laptop almak da zulüm oluyor, dur bakalım ne yapacağız.

Ben yazamamışken bir sürü olay olmuş, hiç haber de vermiyorsun be blog. Güncel olayları yazan biri olmadım. Hata hepsi hepsi iki bilemedin üç tane güncel olayla ilgili yorum niteliğinde yazı yazmışımdır. Dolayısıyla bana desen ki "ulan madem güncelle işin yok ne kafa ütülüyorsun bik bik", hiç bir şey diyemem böyle kalakalırım. Neyse ortalığı çok sulandırmayayım :)

Şimdi sevgili okuyucular, aslında mevcut durumdan ötürü konularda ufak bir değişiklik yapacağımı bildirmek için yazdım bütün bunları. Bildiğiniz gibi 5n1k, playlist, çizim, fotoğraf, yemek tarifi gibi başlıklar altında yazıları genelleyebilirim. Daha ziyade kişisel konularla ilgili de yazıyorum. Ama hem internetle ilgili durum hem de imkansızlıklar (yemek tarifi yazamamam gibi) nedeniyle yeni konu başlıkları açacağım artık. 

Mesela bir mimar olarak mimari ile ilgili hatırladığım tek yazım var. Fakat mimarlık, restorasyon, koruma bilinci, dekorasyon gibi kavramlar akademik olmaktan ziyade yaşayan ve "özellikle" kullanıcı tarafından da bilinmesi gereken kavramlar. Dolayısıyla artık biraz mesleki açıdan ağzımın laf yapabileceği konular yazıp sizlerin de neler düşündüğünüzü öğrenmek istiyorum. Yani yazdığım başlıklar altında konuyu, ya da projeyi tartışabiliriz. Belki birbirimizin ufkunu açabilecek fikirlerimiz vardır, neden paylaşmayalım birbirimizle ;)

Sonra, yeni bir kaç tane mim hazırlamayı düşünüyorum. Bir ara mime boğulmuştum fakat bu yasaklar yüzünden nicedir ne bir mim geliyor, ne takip ettiğim bloglar eskisi kadar çok yazıyor. Ortamı tekrar ısıtmak için mimlerin işe yarayacağını düşünüyorum açıkçası.

Ve son olarak duyduğum, gördüğüm, bildiğim duyurular olursa onları buradan paylaşacağım sizlerle. Konser, konferans, sergi, sempozyum gibi olayların , bulabilirsem afişleriyle beraber, duyurularını da yapacağım sizlere.

Tabi 5n1k, Tam o sırada, Playlist, Allah çektirmesin, Çizim gibi başlıklara da bir yandan devam edeceğim. Ama ne yalan söyleyeyim 28 Nisan'da tezimle ilgili bir seminer dersim var. O tarihe kadar bir şeyler karalamam lazım, haliyle onun için de okumalar yapmam gerekiyor. Dolayısıyla bunlar için ne kadar zaman  bulabilirim şimdilik bilemiyorum ama en azından bir niyetim var. Bakalım yüzümü kara çıkartmam inşallah :)

Hepinize bahar ferahlığı kadar güzel günler diliyorum, zira bir haftadır 12 derece ve sağlam yağmurlu bir havada burada fenalıklar geçiriyorum, en azından sizin günleriniz daha aydınlık olsun :) 

8 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Hey!

Artık yaz bir şeyle yahuu bak ne güzel sonuna kadar merakla okudum ve mimi duydum bi heyecan geldi :) Ben de mim istiyorum hemencecik yap blog ortamına bir renk gelsinn.

Ayrıca istediğin konuda yaz. bu değişiklikler de güzel olucaktır eminim ;)

içsel konuşmanın dışa vurumu dedi ki...

Güzel düşünmüşsün, çok güzel olabilir bu dediklerin fakat sen mim oluşturacaksan yaratıcı olmalı haberin olsun :)

francesca mckennitt dedi ki...

Sen "yazacağım yazacağım" dedikçe, hep yazının sonunda yapacağını düşündüm ve hiçbir şey göremeyince nasıl hayalkırıklığına uğradım anlatamam :)

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

mister e, mimleri bekliyoruz bakalım, foto çek ekle bloga benim de böyle bişey yapasım var yazın ama foto makinem yok, neyse havalar için iyi dileklerin rüzgarla karışık bulutlu havaya dönüştü, buralarda da durumlar aynı hep.

Mr.E dedi ki...

@Mia üzerinde çalışıyorum çok yakında :)

Mr.E dedi ki...

@Funda, elimden geleni yapacağım ^.^

Mr.E dedi ki...

@Fran, En yakın zamanda telafi edeceğim :)

Mr.E dedi ki...

@Umut ben çekiyorum yeteri kadar havadan sen çekme bari :D