5 Nisan 2011 Salı

Mr.E Mardin'den bildiriyor #6

Ne zamandır Mardin'den haber ve fotoğraf paylaşmıyordum biraz paylaşımcı olayım hiç yakışmıyor vallahi bana :)




Bu fotoğrafla başlayalım mesela, bu fotoğraf temizlediğimiz duvarlardan birinden çekildi. Taş dahil 20 katman var burada :) Şaka gibi..... Sol üstte kalınlığına dair bir fikir oluşturabilecek bölüm mevcut. Seneler içinde her gelen basmış badanayı her gelen basmış badanayı ve sonuç: badanadan ince sıva :)





Bu gariban da geçici olarak üst üste iki gün misafirimiz oldu. Havalar güzelken bir şekilde odanın içine girip çıkamayınca işçilerin yardımıyla arkadaşı kapıya kadar geçirdik.




Bu kare de yeni şehirden. Mübarek avukat lojmanı gibi :D Fakat bu fotoğrafı çektikten sonra farkettim ki komşu iki üç bina da aynen böyle. Yani avukatsanız işyeriniz Mardin'de hazır :D




Hiç kalenin gece çekilmiş fotoğrafını koymamıştım sanırım bu da onun için gelsin. En azından "gündüz mezarlık, gece gerdanlık" lafındaki gerdanlığın boyun kısmını da göstermiş olalım.





Ve dün......Post-apokaliptik Mardin'e hoşgeldiniz ^.^ Suriye'den gelen toz bulutu normaliyle birleşip tepemize çamur olarak yağdı dün. Bu gün de feci bir sis var. Nisan gitti Şubat geri geldi efendim.....Kıçım donuyor hatta...Üşüyoruz Reyiz :D

1 yorum:

crazywomenrosemary dedi ki...

paylaşımın için teşekkürler..
- atmaca yavrusu sanırım çok sevimli bir misafirmiş çalışmalarınıza...gülümseten..:))
-yurdun tümü soğuk bu aralar..
-kolaylıklar diliyorum....:))