8 Mart 2011 Salı

Tam o sırada 9

Fast Food

9 yorum:

Rory dedi ki...

mmmmh:)

Mia Wallace dedi ki...

ayyy canım çektiii

içsel konuşmanın dışa vurumu dedi ki...

canım çekti gece gece bak yaa :)

Mr.E dedi ki...

@Rory hımmm hımm :)

Mr.E dedi ki...

@Mia, doğru mutfağa marş marş :D

Mr.E dedi ki...

@İKDV beni gidi beni :) Bu arada böyle yazında İKSV gibi oldu şimdi farkettim :D

içsel konuşmanın dışa vurumu dedi ki...

Ama ben bunu aştığımı düşünüyodum bi müddet fundayı kullandım, herkes öğrenmiştir diyordum ki yine ikdv ler başladı:D ne yapsak bilemedim :D
sen böyle havada uçan birini görürsen funda de :D
geçinip gideriz..:)

Mr.E dedi ki...

Ya yok Funda'yı bilinçli kullanmadım, bu aralar üzerimde böyle bir hal var mesela Fran'a da sayın Mckennitt diyorum yoksa Funda derim üstelik blog formatına da daha uygun olur :)

içsel konuşmanın dışa vurumu dedi ki...

Benim için sorun değil ne istersen onu kullanabilirsin, ismin ne önemi var sonuçta :)