30 Mart 2011 Çarşamba

Playlist 9

Farkettim ki nicedir playlist yapmamışım, hazır tema da bulmuşken bir liste daha yapayım ^.^
Bu seferki listemiz piyano ağırlıklı eserlerden oluşsun. Vanessa James ile başlayalım. Daha sonra Yiruma gelsin. Tuomas Holopainen ve Lara Fabian ile devam edelim. Blue ve Elton John düeti gelsin peşisıra. Debussy... Fazıl Say... ya da biraz tarz değiştirip Evanescence mı desek?
Levent Yüksel ile sona yaklaşırken kapanışımızı beklenen şarkıyla yapıyoruz efendim. Esen kalın ;)

6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Summer'la başkalıyıp Nikah masasıyla biten bir playlist. İşte budur! :D

içsel konuşmanın dışa vurumu dedi ki...

Senin playlistlerin çok hoş oluyo :D
Fakat farkettin mi hepsine aynı cümleyle başlıyosun yoksa ben mi hep aynı okuyorum :D
Beklenenen şarkının da maşallahı var:D:D

Mr.E dedi ki...

@Mia Playlist'in teması yaz düğünü :) ondandır ^.^

Mr.E dedi ki...

@Funda son iki playlist'in başlangıcı aynı olmuş evet ama sadece son ikisi :)

Bu arada beğeniliyor olması güzel :)

içsel konuşmanın dışa vurumu dedi ki...

İşte demek sonuncu kalmış aklımda benim hafızam da o kadar :D

francesca mckennitt dedi ki...

Mr.E yaa:)) Ben de sandım ki böyle romantizm dolu bir şarkı gelecek. Nikah masasına oturdun işte!