17 Mart 2011 Perşembe

Pembe Mezarlık


Daha önce bu blogda sizlerle Buzdan Şato'yu paylaşıp, Model'den bahsetmiştim. Gidip albümlerini de aldım, 10 numara albüm yapmışlar ellerine sağlık. Bu yazının yazılış nedeni ise albümdeki beşinci şarkı olan Pembe Mezarlık. Yine dayanamayıp bir şeyler karaladım şarkıyı dinlerken ve yukarıdaki çizim çıktı ortaya. Şarkıyı da beğenirsiniz umarım :)

Bu aradaaaaaa sonunda kadın da çizebilmeye başladım hem de artık çizdiklerim travestiye benzemiyor oleeey oleeey oleeey. 


Bkz.

9 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

çizimler yine çok güzel ve oley oley oleeyy!

Mr.E dedi ki...

hahahaha çok teşekkür ederim ^.^

▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ dedi ki...

Çizimlere bayıldım.Kadın çizebiliyor ve travestiye benzetmiyor olman harika! Yaşasın :)))

Mr.E dedi ki...

Yıllar yıllar boyu erkek çizip sonra kadın çizmeye çalışınca yüz hep "olmayan" kısım oluyordu artık oluyor bence de oley oley oley :D

Sadece Umut / Only Hope dedi ki...

olmuş :)

Mr.E dedi ki...

eyvallah :)

francesca mckennitt dedi ki...

Hahah travestiye benzemiyor demiş ya :)) Çok güldüm. Ya buzdan şatonun müziği çok tatlı değil mi. Ama vokalistin sesini beğenmedim. Şarkı insanın diline dolanıyor yine de. Pembe mezarlık, hayallerimdeki mezarım olmuş :))

Mr.E dedi ki...

Gülersin tabi ama bir de bana sor kadın çiz dediklerinde ne hissettiğimi :D Neyse ki sorunu aşmaya başladım ^.^ Albümdeki bütün parçalar böyle kaç gündür obsesif gibi albümlerini dinliyorum :)

Telekinesis dedi ki...

hacım çizimler süper şukular sana feda