2 Mart 2011 Çarşamba

Mr.E yasaklara karşı!

Bu ülkede bütün sorunlar "vanadan kapatma" yolu ile çözülüyor. Çok lazımmış gibi, diğer yöntemler zaman ayırmak ve işi bilmekle alakalı olduğu için tercih edilmiyor. Pire için yorgan yakmak deyimi sanırım bu durumu tam olarak karşılamakta zira yapılan şey tam olarak da bu. Az önce Tweeter'da denk gelip retweet yaptığım bir yazı var; 3 Maymun, önce gözümüzü kapattılar #youtube, sonra kulağımızı tıkadılar #fizy, şimdi de ağzımızı kapatıyorlar #blogumadokunma...sanırım herşeyi çok güzel özetliyor bu durum.

Neyse efendim ben sinirlenmemeye çalışıp, size son gelişmeyi aktarayım; ben de bu blogu yedekleyip, geçici olarak hem buradan, hem de wordpress.com'dan yayınıma devam edeceğim. Bir aksilik olur da bu blog toptan kaybolursa diye bir yedeği oraya aktardım. Blog adı da aynı onda da bir değişiklik yok, beklerim efendim; http://budamigoldegil.wordpress.com/

5 yorum:

yerdenuzak dedi ki...

3 Maymuna katılıyorum...Maalesef...Wordpress'ten takibe devam...

Mr.E dedi ki...

Yazacak bir şeyleri olanlar engellenemeeeeeeez (nokta)

Mia Wallace dedi ki...

iyi yapmışsın :) ama ben yine de wordpress'e geçmicem.
Burdan devam edicem.

Yazılarımı yedeklerim ve yazdıkça yedeklemeye devam edicem :)

funda (İçsel Konuşmanın Dışa Vurumu) dedi ki...

Buralardan gitmeyin, elbet bi yolunu bulup herkes gelecektir :(

Adsız dedi ki...

cok tesekkurler ilginc