29 Mart 2011 Salı

Bahar mağduru Mr.E

Ben her bahar maymun olurum
Alerjik olur halsiz olurum
Filizlenir polenlerle burnum
Taşar içimden ruhum

Son bir haftadır durumumun özeti budur sevgili bloggerlar. Şu anda bir fırsatını bulabildim de bloga da girebiliyorum. Ortalarda yokken neler olduğunun özetini bir yapayım da ortalık bir şenlensin hele :)

Son bir haftadır tekrar Mardin'deyim. Polisevinden kumanda panelime girebiliyorum fakat blogu görüntüleyemiyorum. Müzeden bağlandığımda ise sorun yok bu yazıyı da o yüzden böyle rahat rahat yazıyorum :) Mardin'e geldiğim günden beridir de bahar çarptı beni. Akşamları 20.00 gibi yatıp on, on iki saate yakın uyumalar, halsizlik, sürekli "geberik" modda dolaşmam...Vitamin de alıyorum ama durum hiç değişmedi işin garibi. Bakalım sonum ne olacak.

Diğer taraftan projeyi çizen ekipten bir arkadaşım da buradaydı. Projede eksik kalan ölçülerin alınması, projenin revize edilmesi derken adam akıllı bloga girebilecek vaktim de çok olmadı. Asıl keyifli ve önemli konu ise henüz bu halimle on sayfasına bakabildiğim toplamda bin küsür sayfa olan, beraberimde getirdiğim tezlerin okunması konusu ^.^ 28 Nisan'da tezimi hocaların karşısında geçip anlatmam lazım fakat henüz bir şeye başlayamadım negzel değil mi ^.^

Offf off çok dertliyim be blog..... Şu şapşallığı atsam da macera kaldığı yerden devam etse ;)

Bu arada sanmayın ki sizlerle müzikal açıdan bir şeyler paylaşmayı unuttum :) Buyrun efendim buradan yakın, afiyet olsun :)


Ek: Şarkıyla ilgili olarak Ms.N'den "Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum, yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar" daha uygun olur hatırlatması geldi. Teşekkürlerimi sunarım :)

3 yorum:

Rory dedi ki...

ofofof benimde polenlere alerjim var:/ cok fena oluyor :d

Mr.E dedi ki...

Alerjini her türlüsü çok fena ama en fenası nefes aldırmayanı O_O

francesca mckennitt dedi ki...

Ben de senin gibi polen alerjisi olanları yalnız bırakmayayım da grip olayım dedim :))