8 Şubat 2011 Salı

Uuuu Mimlendim beybi! #10

Sırasıyla Mia ve Deep beni mimlemişler. Mim'in konusu da; "hangi çizgi film karakteri olmak isterdiniz?" Şimdi, sayabileceğim o kadar çok isim var ki....en iyisi abartmamak. Aslında bu konuda başlı başlına bir yazı yazacaktım ama hazır yeri gelmişken ucundan dokunalım :) Fullmetal Alchemist'ten (Hagane no Renkinjutsushi) Edward Elric olmak isterdim :) Henüz izlememiş olanlara özellikle tavsiye ederim. Hele kardeşiniz varsa kesinlikle izlemeniz gerektiğini düşünmekteyim. 


Şimdi gönül ister tabi ben de mimleyeyim başkalarını ama ben bu mim'i yapana kadar herkes mimlenmiştir diye düşünmekteyim, zira konu keyifli olunca mim virüs gibi yayıldı :)

Bu mimde de mimi henüz yapmamış olan herkesi mimlemiş olayım ^.^

15 yorum:

JG dedi ki...

bu animenin şarkısı da harika.

bkz: http://www.youtube.com/watch?v=3IWCHbFg9DY

Mr.E dedi ki...

Anime komple harika :)

Sadece Umut dedi ki...

ben de yaptım, pc de geldi :) naruto izledik kardeşlerimle iyi iyi anime anime gidiyoruz, Ruhların Kaçışını da izleyeceğiz beraber. :) Spirited Away...

Mia Wallace dedi ki...

kesinlikle mim eğlenceli ve kolay olunca virüs gibi yayıldı haha :)

francesca mckennitt dedi ki...

Virüs :)

Uf anime karakterlerini de bilmiyorum hiç ki yorum yapayım.

JG dedi ki...

ben geçen yaz falan başlamıştım ama yarım kaldı. yarım bıraktığım bi sürü anime birikti zaten şu sınavdan sonra hepsini izleyeceğim:)

deep dedi ki...

duydum ama izlemedim. izleyim.

Mr.E dedi ki...

@sadece umut, durmak yok yola devam :)

Mr.E dedi ki...

@Mia sanırım gördüğüm en hızlı yayılan mim bu oldu

Mr.E dedi ki...

@Francesca www.animefreak.tv başlamak için asla geç değil ;)

Mr.E dedi ki...

@JG şahsi tavsiyem bitirmen yönünde olacak ha konu sarmadıysa o başka ama :)

Mr.E dedi ki...

@Deep, simya, yedi ölümcül günah, entrika, kardeşlik, mücadele gibi konular ilgini çekiyorsa kesin izle :)

memento mori..# dedi ki...

bi arkadaşım çok ısrar etti izle diye.. çok da istiyorum izlemeyi..

death note bitsin buna başlayacağım

ikiekmekbirmaltepe dedi ki...

Mim tuhaf. :W Ama güzel.

JG dedi ki...

ya açıkçası sarmadı değil, konu çok güzel. ama sorun bende. animelerle ilişkilerim hep sekmeye uğruyor =p tek bitirebildiğim anime death note galiba:D onu da 2 günde bitirmiştim, uyumadan izledim, geberiyodum:D şimdi lelouch'cuğumu izliyorum bakalım biterse buna geri dönebilirim:)