13 Şubat 2011 Pazar

Playlist 7

Ne zamandır playlist yapmıyorum, hiç haber de vermiyorsunuz...sizi gidi siziiii...Aslında Machu Picchu Kaymakamı'nın son yazısında paylaştığı şarkıdan sonra o ampül yandı yine, bu seferki playlistimiz dinlemeyi en çok sevdiğim Eurovision şarkılarından oluşacak. Hemen başlayalım efendim listemize, ilk sırada sözü geçen parçayı seslendiren Lüksemburg olsun. Sonra keyifli bir çalışmayla Fransa bizlerle birlikte olsun. Sonra biraz kuzeye Norveç'e gidelim. Oradan da bir Almanya yapalım :) Sonra yine kuzeye Finlandiya'ya gidelim..Oradan da Ukrayna'ya geçelim. Bu kadar kuzeyde dolaşırken İzlanda'yı es geçmek olmaz diyip bir de oraya uğrayalım bence. Oradan da deniz yoluyla Portekiz yapsak bence çok şık olur. Üzerine artık yavaş yavaş yakınlara gelmenin vaktidir diyip Bulgaristan'a uğrayalım. Finalimizi de tabi ki Türkiye ile yapıp bu playlisti de burada bitirelim bence :)

10 yorum:

machu picchu kaymakamı dedi ki...

bu sadece playlist olmamış mr.
bildiğin coğrafya dersi :) süpersin !

Aslısın dedi ki...

Türkiye linkinde Bulgaristan çıkıyor:) Hepsini açtım, dinleyeceğim şimdi sırayla...

Mr.E dedi ki...

Merci Mademoiselle :)

Mr.E dedi ki...

@Aslısın sorun düzeltilmiştir, uyarı için sağol :)

Orospu Kırmızı dedi ki...

hemen finlandiyaya atladım ^^ babam çıksa o ülkeden... severim ^^ o derece...

francesca mckennitt dedi ki...

Lüksemburg çok güzelmiş. Bir hevesle Almanya'ya tıklamıştım ama o kızı görünce bir sinirlendim!

Ayrıca playlistler benim aklımdaydı ama işin gücün vardır oralarda diye başını ağrıtmayayım dedim :)

deep dedi ki...

örovizyon.
nerden geldi aklına.
:)

Mr.E dedi ki...

@Kırmızı finlandiya'nın şarkısı ile ilgili olarak ekşisözlükte bir şey okumuştum, diyordu ki; "adamların yaptığı parçaya bak sanki o memlekette herşey yolunda adamların dertleri tasaları yok böyle şarkılar söylüyorlar negzel" mealinde birşeydi :)

Mr.E dedi ki...

@Francesca Anne Marie David candır ^.^
Almanya'da candır niye kızdın ki, ne ka tatlı kız işte :) Hem ben kardeşime de benzetiyorum belki ondan sevdim kızı :)

Sen baktın uzun zaman ses çıkmıyor hatırlat yine bana ;)

Mr.E dedi ki...

@Deep yazıda da dediğim gibi Machu Picchu Kaymakamı yazısında paylaşmıştı ilk şarkının son halini oradan Allah yürü ya kulum dedi :D