10 Şubat 2011 Perşembe

Mr.E Mardin'de karşılaştığı öküzlere karşı!


Ve evet!!!

Bugün itibariyle savaş resmen başlamıştır.......ve ne yazık ki (belki de iyi ki) tipik bir oğlak olduğum için; ben bu savaştan galip çıkana kadar bu savaş sürecek arkadaş!!!!

Bugün hayvanoğluhayvanyaşındanbaşındanutanmayanöküzünöndegideni bir humanoid geldi binaya işedi..evet yanlış okumadınız İŞEDİ!!!! Ve pişkinliğe bakın ki suç üstü yakalandığında bahanesi daha acıydı..

"çok sıkıştım, ne yapsaydım!!!!!!"

Be #%&!@$?* evladı.... be yaşından başından utanmayan öküüüz (55-60 yaşında vardı bu arada söz konusu vatandaş) bir sokak aşağıda müze var, biraz daha aşağıya inse kahvehane var, 50 metre daha inse cami var ama bu #%&!@$?* evladı utanmadan bir de üzerine dedi ki;

"burada eskiden tuvalet vardı ben o yüzden geldim"

(Önemli not, eskiden tuvalet vardı dediği yer 20-30 senedir konut, ondan önce bir süre jandarma komutanlık binası olarak işlevlendirilmiş, ondan önce yine konut, yapım tarihi 19.yy'ın sonu)

Size yemin ediyorum elimde kalacaktı...zaten bu gidişle biri elimde kalacak..hayır elimin altında kazma kürek balyoz da var allah korusun gözüm kararacak sonra akşam adalete teslim edeceğim kendimi polisevinde...

O sinirle ustabaşını aradım dedim "öğlene bana kazık buluyorsun, o kazıklar çakılmadan duvara çivi çaktırmıyorum, bulamazsan bugün bu şantiye durur". Neyse kazıkları aldık geldik çaktık girişe, emniyet şeridini de geçirdik. Pazara kadar gözlem yapacağım, o şeritleri kopartıp dururlarsa hafta başından itibaren jiletli tel talebinde bulundum müzeden, o zaman daha keyifli olacak benim için ^.^ Hem jiletli teli kullanmak için de bahanem olacak mis gibi ohhh bak yazdıkça rahatlıyorum valla

Hayır işin kötüsü, binanın girişinde bir engel yok diye akşam gelip içip içip şişeleri etrafa atıp duruyorlar, ateş yakıyorlar içeride..sabah binaya gelince görüyoruz kalıntıları...ama siz duruuuuuuuun savaş daha yeni başladı...

Bu arada bu kadar olumsuzluğun yanında bir de kendi açımdan güzel bir şeye başladım şantiyede (tellere elektrik vermek değil hayır ^.^) Çalışma aletleri ile şantiyeyi spor salonuna çevirdim, balyozlardan dambıl yaptım, küreği de sopa olarak kullanıyorum. Şantiyede geçiridiğim vakti kasa dönüştürmek fena olmaz gibi geldi :D

Hem biri elimde kalacaksa kollar biraz daha şiştikten sonra kalsın en azından namım yürüsün ^.^

21 yorum:

Jove dedi ki...

haksızsın..
aldkjewf

huyumkurusun dedi ki...

Savaşa hayır diyenlerdenim ama bu savaşa evet diyeceğim sanırım.:)Kolay gelsin zor işin.

Mr.E dedi ki...

@Jove :)

Mr.E dedi ki...

@Huyumkurusun teşekkür ederim sonunda delirttiler beni :)

ikiekmekbirmaltepe dedi ki...

This is mardin!!!

Mr.E dedi ki...

aynen öyle :D

caponsu dedi ki...

salon erkeğine çevirirsin sen onu (:

Mr.E dedi ki...

yok bu modelin bir başka versiyonuna denk gelmiştik

başka bir binanın içinde böyle dolaşırken usta sordu, buyrun birine mi bakmıştınız diye herif "neoo bakmak yasak mı?" diye kafa tuttu...bu modeller böyle

machu picchu kaymakamı dedi ki...

savaşa hazırlanmak iyidir aferin hero :)

Mr.E dedi ki...

sağolun amirim ^.^

Sadece Umut dedi ki...

Mr.e, ya seker veya prostat varsa, degil 50, 5metrede... :)
Ben hep farkli acidan bakma taraftariyim, daha kotusu olabilirdi.

Mr.E dedi ki...

Ya yok gözümle gördüm binayı geçti gitti arkadaşıyla sonra geri geldi döndü arkadaşına bişey dedi girdi içeri....bilerek ve planlanmıştı yani eylemi

Marco De Rumeli dedi ki...

tam bir kaptan Mr.E... şimdi İdolümsün işte :):)

Mr.E dedi ki...

oğlum daha düzgün bir idol seç kendine :D

funda dedi ki...

Jiletli tel bulursan bana da ver kendi etrafımı çevircem :D:D:D
Sen ordan nasıl biri olarak dönücen merak ediyorum :D

Marco De Rumeli dedi ki...

kendi idolümü kendim secerim Mr.E :) sende bu ruhu keşfettim ve idolüm sectim xD

francesca mckennitt dedi ki...

Ya hadi this is Mardin de, dün bir amca Kadıköy rıhtımda gözümün önünde çiş yaptı bilio musun. Sadece benim değil yani, o işini bitirene kadar bir 100 kişi geçmiştir önünden, öyle de aheste, öyle de rahat adam.

Sen oraya gittin gideli gaddarlaştın farkında mısın :D Böyle jiletler elektrikler falan :)) Sanatçı ruhunu kaçırıyorlar adamın ayol.

Mia Wallace dedi ki...

haha Mr.E'yi hiç bu kadar savaşa hazır görmüş müydünüüzz? Hayııııırrrr.

Ama iyi olmuş valla sen bu gidişle burunlarından getirticeksin onların ve iyi yaparsın!

Bir de şantiyeyi spor salonuna çevirmen gözardı edilemez taktir ettim :)

Mr.E dedi ki...

@Funda ya aslında başka birine dönüşmeyeceğim, sadece primitif olarak kendi doğal alanımı koruyorum :)

Mr.E dedi ki...

@Francesca gaddarlaşmadım sadece davranmam gerektiği gibi davranmaya başladım ^.^

Mr.E dedi ki...

@Mia durmak yok yola devam :)