13 Şubat 2011 Pazar

Buldum ya la!

Evet az önce 2003'te rapidoyla çizdiğim karikatürleri buldum :) Tabi kalem uçları karikatür için hiç uygun değil bilmeyenler için belirtmekte fayda var ^.^ ya 0.2 ya 0.3tü hatta kalem uçları, bak şimdi böyle yazınca kendimden utandım bir ara bunları revize edeyim ben :)

Bunun konuşma balonlarını düzeltmem lazım mesela....popstar'ın meşhur olduğu yıllardı hey gidi..
Çizimi nasıl toparlayacağını bilmediğin yerlere konuşma balonu koyma ekolünün bir temsilcisiymişim o zamanlar :)

İçlerinde ilk çizdiğim buydu aslında ama bir abim renklendirmişti bunu daha sonra o yüzden ararda gelsinler diye bu sırayı izledim bu da renklisi;


Araya bir iki tane de kendi portre karikatürümü de ekleyeyim :) Gençlik tabi bir ara saçlarım da uzundu hey gidi...
Bu da o saçlar gittikten sonra ki manzara
 Bunları bulmuşken eski çizimlerim de çıktı ortaya :) Yüzüklerin efendisi hayranlığımın buram buram koktuğu seneler :D


Veee geldik en büyük parçaya (her anlamda ^.^) Orta son sınıftaydım bunu çizdiğimde o haliyle çok eksikti tabi, daha sonra oturup gölgeleriyle uğraştım ettim biraz daha bişeye benzemişti ama hala suratını bitirmedim...ve karşınızda Michelangelo'nun tasviri ve benim çizmeye çalıştığım haliyle Adem ;


Bunlar da bilgisayarda yaptıklarım, kendime avatar çizmeye çalışmıştım bir dönem tabletle çizip sonra bokunu çıkarttığım örnekler :D




Bir tane de grafik kaygılı paylaşım yapıp bu postu burada bitireyim :)



22 yorum:

Murshill dedi ki...

:)
bunlar çok eğleneceli görünüyor.
bişeyler çizmek benimde hoşuma gider arada :)
hele ilk piştiler çok tatlı olmuş :)

Mr.E dedi ki...

Hehehe sağol çizmek candır ya ^.^

machu picchu kaymakamı dedi ki...

güzeller :)

çizebiliyorsun mademki yenilerini bekliyoruz..

Mia Wallace dedi ki...

ilk pişti çok iyiymiş! :D

bendiss dedi ki...

eğlenceliler valla :)
çizmek gerçekten candır bende bol bol denerim. gerçi denemekle kalıyor yetenek yok.
ama sende var bence :)

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Oooo karikatürler güzel olmuş abiminde merakı vardı ve ben o 0.2 uçlu kalemlerin ucunu mahfedip hatta kırıp saklanırdım:D

Mr.E dedi ki...

@Kaymakam vakit buldukça durduramıyorlar çiziyorum efendim :)

Mr.E dedi ki...

@Mia hahah beğenmene sevindim ^.^

Mr.E dedi ki...

@Bendiss çok teşekkür ederim, hoşgeldin :)

Mr.E dedi ki...

@İpekböceği beğenmene sevindim, bir an abinin yerine koydum kendimi sonra dedim ki iyi ki tek başıma kalmışım okurken :D O kalemlere öyle şeyler yapılmaaaaazzz abinin sinirinden nasıl kaçtın? :)

Telekinesis dedi ki...

işte olay budur.
subanalla hacı harikasın vallai billai şuku yağmuruna tutum seni

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Ahahah e arada 10 yaş olunca ve genelde cici olduğum için kıyamazdı ki bana:D yorganı kafama çekerdim o da gelir numaradan "nerde bu kız kesicem onu anne" diye bağırır (ama annemle kıkırdarlardı) böylece korkuturdu beni aklınca ben de korkmuş gibi yapardım :p

Sadece Umut dedi ki...

karika, tablet cizimleri guzel de nerde panorama?

Mr.E dedi ki...

@Telekinesis eyvallah müdürüm :)

Mr.E dedi ki...

@ipekböceği hadi yine iyiymişsin :)

Mr.E dedi ki...

@Sadece Umut doğru haklısın geliyor :)

Jove dedi ki...

oy oy oy. bı de bana şey der ya.

Mr.E dedi ki...

şey derim ben :)

rengarenk dedi ki...

ayy çok güzellermiş :) çok sevdim bunları... ellerine sağlık :) 0.2 kalem. Hehe :D Onun bendeki tek hatırası geometri testlerimdir. :p :)

Mr.E dedi ki...

Hoşgeldin, beğendiğine sevindim :)

uçuk dedi ki...

Mr. E çok güzel olmuş :)

Mr.E dedi ki...

Hoşgeldin :)
Teşekkür ederim ^.^