14 Şubat 2011 Pazartesi

Aziz Valentin, yatacak yerin yok oğlum!!

Yine geldik yılın en dandik gününe. Birbirleriyle vaktiyle ilgilenmeyip bütün ilgisizliğin telafi edilebileceğinin düşünüldüğü o malum gün. Bir diğer deyişle şubatın ortası (kaba bir hesap yapacak olursanız 27 günlük bir ayın tam ortası 14. güne denk gelmekte, ha 28 çektiği günlerde ise 14'ün sonu ortasına denk gelmektedir) Neyse efendim konuyu çok dağıtmayalım öhöm.... Bu 14 şubat denen gün çok pis bir şey ya...bana "şimdi sevgilim ben seni sallamıyorum çok afedersin, işti güçtü hiç vaktim olmuyor seninle ilgilenmeye, hatta ilişkimiz rutine de bağlandı, içimden gelmiyor bir şeyler yapmak biliyor musun bebişim, ama allahtan 14 şubat var da bu denyoluğumu kamufle edebiliyorum, bir çiçek, bir hediye, bir akşam yemeği hop tamamdır bu iş" demek gibi geliyor. Sanki sevdiğin insanı senede tek bir gün düşünüyorsun...teallaaam!! Madem o kadar seviyorsun niçin kırmızı gül almak için 14 Şubat'ı bekliyorsun arkadaşım!? Hem ayrıca bir de şimdi "14 Şubat" Hıncal Uluç sayesinde markalaştı ya Türkiye'de, normalde beraber gidip sevdiğinle yiyeceğin bir yemeğin maliyeti en kabadayı 100 lira tutacak bile olsa, bu "14 Şubat" yemeği ya en az 250 liraya patlar, 15 Şubat'ta git ye aynı yemeği; 100 lira..yani akıl var mantık var tek bir gün için aynı yemeğe 150 lira fazla vermeye değer mi allaaasen?! İlla sembolizma ile aklını alacağım manitanın diyorsan daha güzel şeylere anlam yükle...

Beraber gittiğiniz ilk filmin biletini sakla mesela, çok korktuğunda ona verdiğin su şişesinin kapağını sakla, onun için çok önemli olan bir detayı hatırla mesela, hiç hatırlamanı beklemediği bir şey olsun. Buluştuğunuz gün nasıl koktuğunu hatırla, akşam olup ayrılınca ellerini koka kokusu sindi diye. Ne bileyim sadece bir şişe su hediye et ve de ki "sana ne çiçek alsam yanında soluk ve çirkin kalacaktı ben de sana, en güzel çiçeğe su aldım". Gördün mü bak bir şişe suya bile istenince anlam yüklenebiliyor. Yok efendim 14 Şubat'mış şuymuş buymuş...geçiniz efendim geçiniz..Hani birbirinize deliler gibi aşıksınız ya; deliye hergün bayram, kapiş? ;)

Bu kadar konuştuk bu yazıya bir de şarkı lazım, bakalım kaç kişi hatırlayacak bu şarkıyı :)


NOT: Hadi ben bir eşeklik edip koca(?) Şubat ayını 27 güne indirdim. İnsafınız kurusun bir kişi bile düzeltmedi. Teheeeeeeey, hey gidi hey... :) Uyarı için Mr.H' ye teşekkür ederim.

20 yorum:

Sadece Umut dedi ki...

bir sise suya yuklenen anlama bak beaa :D

Mr.E dedi ki...

Niyet önemli geri kalanı ağzının ne kadar laf yaptığı :)

Modafobik dedi ki...

Ahahah kısa ve net sevdim yahu bu formüü

Mr.E dedi ki...

matematik nettir ;)

machu picchu kaymakamı dedi ki...

teallaam hakkaten :)

Mr.E dedi ki...

Kızdırıyorlar adamı kaymakam

machu picchu kaymakamı dedi ki...

kızma sen bildiğin yolda devam et,su güzel bişey :)

caponsu dedi ki...

"sana, en güzel çiçeğe su aldım" vayyy güzelmiş bu (:

Mr.E dedi ki...

@Kaymakam su candır ya :)

Mr.E dedi ki...

@Caponsu itinayla taktik verilir ;)

huyumkurusun dedi ki...

tamamen katılıyorum önemli olan hediyenin maddiyatı değil manevi olarak ne ifade ettiğidir.Saklanan bir bilet bir anı belkide su öylesine alınmış bir hediyeden klişeden çok daha değerlidir.

Mia Wallace dedi ki...

ne güzel yazmışsın. İyi analiz. ayrıca sakladığım bir sinema bileti var ;)

francesca mckennitt dedi ki...

Hislerime tercüman olmuşsun :)

Mr.E dedi ki...

@Huyumkurusun önemli olan niyet :)

Mr.E dedi ki...

@Mia saklama huyunu daha önce deşifre etmiştin ama böyle faydalı şeyler de saklanır be ya :)

Mr.E dedi ki...

@Francesca uzun zamandır analiz yazmıyordum, senin düşüncelerini de tutturabildiysem ne mutlu ^.^

RE-L124c41+ dedi ki...

''amaaaağğn iyi bi hediye alayım da başımdan savayım '' düşüncesiyle hediye alınmasındansa hiç alınmaması daha mantıklı.
hocu formülde süper ;)
bu arada ödüllüsüzünüz,tebrik ederiz efenim ;)

Medanşeri dedi ki...

blogumda ödülünüz var (:

francesca mckennitt dedi ki...

Yaşıyor musun malumatfuruş?

francesca mckennitt dedi ki...

Onayladığına göre yaşıyorsun. Mimini de yapıver bir ara bendeki:)