23 Şubat 2011 Çarşamba

Anaaaaam ödülüm var ya la!! #2 ve #3

Ben buraları baya boşladım bu aralar farkındayım. Hafta sonu üniversiteden bölüm koordinatörü aynı zamanda çalıştığım projenin baş danışmanı hocam buradaydı onun koşturmacası, pazar akşamı gıda zehirlenmesi yaşamam, neredeyse bütün pazartesi gününü (toplamda 20 saate yakın) uyuyarak geçirmem, dün şantiyede oturarak da olsa tüm günü tuvalete gitmeden geçirebilmem ve bugün hiç olmadığım kadar iyi olmam ve bunu ilaç almadan yapmış olmamadan dolayı ayrı bir coşku içerisindeyim zaten ama dur bu yazı acıklı olacaktı, ulan baştan yazıyı rayından çıkardık ya dur bakalım hadi hayırlısı. Geçen hafta sevgili Re-L 124c41+ beni "Yüzlere gülücük konduran" bu güzel ödüle layık görmüş sağolsun. Lakin ben ödülü yazana kadar yine herkes herkese bu ödülü dağıttığı için uzun çöp yine bana kaldı arkadaş. Her kim ki bu ödülden nasibini almamış, bu ödül onundur arkadaş!!! 

Dün de sevgili Medaşeri beni "Okunması en keyifli blog" ödülüne layık görmüş. Utanmadan yaptığı resmi de kullanıyorum böyle arsız biriyim evet :D

Kendisine huzurlarınızda çok teşekkür ederim. Bu ödül de diğeri gibi çok anlamlı benim için. Hele ki henüz benim gibi 3 aylık bir blogger için tarif edilmez bir mutluluk bu kadar zamanda şimdiye kadar 3 ödül almış olmak ^.^

Bir de şimdi tekrar aynı durumla karşılaşınca bir şey farkettim; ben bir mim ya da bir ödül için birinin blogunu yazacağım zaman gözüne fener tutulmuş yaban tavşanı gibi kalakalıyorum. "Ya birini unutursam, ya birini incitirsem" diye diye kilitleniyorum klavye başında o yüzden ödül konusunda affınızı isteyerek bundan sonra gelecek bütün ödüller için de toplu gönderim yapacağımı duyurmak istiyorum. Yoksa valla sıkıntı yapıyorum buralarda anlayın garibin halinden ^.^

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

tebrikler Mr.E! ;)

crazywomenrosemary dedi ki...

KUTKUYORUM Mr.E...Daha nicelerine...:))

Mr.E dedi ki...

ikinize de çok teşekkür ederim sağolun :)