13 Şubat 2011 Pazar

Allah çektirmesin #3

Sadece Umut'a söz vermiştim zamanında panorama fotoğrafları da koyacağım diye, en son postta yoruma da aynı şeyi yazında vakti gelmiş demektir bu işi yapmanın elimdekilerden biraz toparlayarak bişeyler paylaşayım :) Bu arada içlerinden bazıları üzerinde tilt-shifting yaptım ^.^ bu aralar (son 2-3 aydır) yeni merakım bu, düzgün kare buldukça uğraşıyorum üzerinde :)


 Mardin Kalesi

 Mardin

 Midyat

 Dara

Hasankeyf

 Hasankeyf

 Hasankeyf

 Hasankeyf

 Hasankeyf

 Hasankeyf

 Gordion

 Yassıhöyük köyü

Marakeş 

Bunlar da tilt-shift ile eğlendiğim fotolar :)

 İstanbul Boğazı
 İzmir-Susuzdede

 Haydarpaşa garı

Gordion kazı evi

15 yorum:

machu picchu kaymakamı dedi ki...

istanbul boğazı karesine bayıldım.onda anlayamadığım teknikte bişeyler var ama çok sevdim inanki :)

francesca mckennitt dedi ki...

Gezemem gezemem dedin ama gezmişsin yine bayağı. Yoksa eskiye ait fotoğraflar mı bunlar?
En güzeli Midyat bence. Bulutlarla ayrı bir duruşu var :)

Mr.E dedi ki...

@Kaymakam odak merkezini değiştirip fotoğrafı minyatür haline getirme tekniği bu söylediğim zımbırtı, beğendiysen negzel :)

Mr.E dedi ki...

@Francesca bunlar elimdeki karelerin sunumu bu sefer gelişimde daha henüz Mardin merkez dışına çıkamadım :)

Jove dedi ki...

8-14-16!

ayrıca sen bana afıyet olsun tamam mı! dıyosun ya, nıspet yapmışım gibi, ben de dıyorum kı, ne guzel de gezmiş görmüşsün tamam mı!!

Mr.E dedi ki...

gezerim ben ama yine de sana afiyet olsun tamam mı!! :)

machu picchu kaymakamı dedi ki...

hımm süpermiş teknik,makinamı alıyım da yardımını isterim bu konuda :)
sahi sen aldınmı canon 550D,onunlamı çekildi yoksa bunlar ??

Mr.E dedi ki...

Yok henüz almadım makina, bunlar normal çekilip daha sonra photoshopta bu hale getirildi yoksa bunlar için kullanılan objektifler 2000$ civarı ^.^

machu picchu kaymakamı dedi ki...

pekü >.<
en kısa zamanda alman dileğiyle o halde :)

Mr.E dedi ki...

Bilmukabele :)

deep dedi ki...

güzeldi.
:)

Sadece Umut dedi ki...

Mardin, süper ordan güzel fotolar çıkacağını tahmin etmiştim ayrıca mutlu oldum :)
İstanbul, Haydarpaşa süper :)
Eline sağlık :)

Mr.E dedi ki...

@Deep Merci monsieur :)

Mr.E dedi ki...

@Sadece Umut beğenmene sevindim ;) bir yerde post'un sebebi sayılırsın :D

Sadece Umut dedi ki...

gencleri tesvik etmek lazim efendim :D