25 Şubat 2011 Cuma

100eysel bir yazı

Bu yazıyı aslında 100. kayıt için yazmayı planlıyordum da baktım bugün bu blogu açmamın üzerinden tam yüz gün geçmiş. Henüz 92 kayıt olmasına rağmen (bu yazı 93. olacak, bir iki gönderim daha olacak bu akşam o yüzden istatistikleri bozmayayım diye yazıyı önce yazıyorum ^.^) hiç fena sayılmayacak bir ortalamayla geçiriyorum bu sezonu; gün başına ortalama 0.9 yazı, 1.2 izleyici, 45.9 ziyaretçi ile oynuyorum :)

Burada pek çok güzel insanla tanıştım. Çok güzel yazılar okudum, insanların "kim" olduklarının değil "ne" düşündüklerinin itibar gördüğünü görüp mutlu oldum. Seni izlemeye gelen insanların o bloga yazdıklarını okumaya geldiklerini görünce heyecanlanıyor da insan. Ne bileyim neden böyle ilerliyor yazı, yani nereye varmak istiyorum şu anda onun bilincinde değilim ama bunları da söylemek istedim sanırım.

Mardin'e geldiğimden beri yazı yayınlama sayımda bir düşüş olduğu aşikar. O zaman blogla ilgili de bir de güzel haber vereyim; Pazar günü İstanbul'dayım ^.^ En az İki hafta İstanbul'da olacağım bu da blogla ilgilenmek için imkan demek. Tesisleşmenin önemini burada görüyoruz tabi :)

Yazıma burada son verirken bir de itirafta bulunmak istiyorum; Yusuf Güney'in şarkılarını sevmem genel olarak. Hatta sesi itici bile gelir bana ama "Unut onu kalbim" şarkısını beğendim ve sinsi gibi dinliyorum gizli gizli :)

Yazının şarkısı da albümleri yeni çıkan MODEL'den gelsin o zaman efendim. Bunları canlı olarak dinlemiştim Vega konseri öncesi, baya da başarılı bulmuştum. Albüm çıkarttıklarını duyunca da pek sevindim :) Buyrun efendim sizleri Buzdan Şato'ya alayım 

13 yorum:

Desperate Housewife dedi ki...

kutlu mutlu olsun :)

bu arada model yeni bir grup değil :) ellerinde ellerim diye bir şarkıları var öneririm ;)

Mr.E dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Yeni dediğim grup değil albümdü zaten :D ama cümlede düşüklük olmuş :)

Sadece Umut dedi ki...

Mr.E, benim blogtaki "yazasim var" gibi olmus reklam yapmiyorum ama :D
Bunu yapalim arada bi, aklimiza geleni akisina birakalim, kafamizi bosaltim, sinirlamalardan kurtulalim :)

Mr.E dedi ki...

Aynen öyle :)

Jove dedi ki...

yalnız değilsin mr.e , yalnız değilsinn!

Mr.E dedi ki...

Şımarıyoruuum şımarıyoruuum şımardım! :D

Jove dedi ki...

alengirli şımar.

Mr.E dedi ki...

üsturuplu :)

Murshill dedi ki...

çok yüzeysel olmuş :)

salak bir şeyler söyleyip saçmaladım önce.
sonra onun yerine, sadece içimden yazını okuyunca 'kıyamam' dediğimi söylemek geçti.
söyledim.
bukadaağ, gidiyorum.
çok çok hoşgelişler diliyorum nıstanbullara :)

funda (İçsel Konuşmanın Dışa Vurumu) dedi ki...

aman nazar değmesin :)

Körebe dedi ki...

O gizli gizli dinlemeler bende de çok oluyo :)

francesca mckennitt dedi ki...

Tesisleşmenin önemi :)
Fransız şarkılarından sonra Yusuf Güney :)) Ay yukarıdaki kim-ne-nasıl kısmından Rafet El Roman falan çıkmasın ne olur. Buzdan Şato'ya bakıciim şimdi

Mia Wallace dedi ki...

yani blog açsam mı gibi konuşmaların ardından tam 100 gün mü geçmiş? şaka gibi! zaman çok hızlı geçiyor ve itirafına bayıldım sinsi mr.e :)