31 Ocak 2011 Pazartesi

Uuuu Mimlendim beybi! #9

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii teeeeeeee ne zaman Drukiyyes mimlemişti beni "masa üstü" ile ilgili olarak, ben de o dönem neredeyse günde bir adet mim yazdığım için ileri bir tarihe ertelemiştim. Az kalsın unutuyordum mimi!! Neyse ki hatırladım ve işte karşınızda masaüstüm!!!


Duyar gibim "Aman negomik!", "ha ha ne ka yaratıcııııı, aferin sana !!" gibi kinayeli laflar....
Şimdi Mardin'de polisevinde kaldığımı gözönünde bulundurursak parlak örtülü yuvarlak masa üzerinde bir porselen bir vazo, içinde bir çiçek ve sadece laptop'un olduğu bir fotodan daha ilgi çekici olur gibi geldi bu foto ondan bunu koydum, en azından mesaj kaygısı var :D

Bu yazıyla beraber mimlediklerim de şunlar olsun;



13 yorum:

Sadece Umut dedi ki...

Gordum! :) yarin yanan power supplynin yerine yenisini takcam ondan sonra da mim yapcam :D
Benim emektar ubuntu 10.10 heheeeyt, yasasin ozgur yazilim :D

Mr.E dedi ki...

Bu arada bu mim aslında masa üstü ile ilgili :D Yani çalışma masasını görüntülemekle ilgili, benim elimde burada çalışma masası olmadığı için bunu koydum aman yanlış anlama olmasın :)

Sadece Umut dedi ki...

Masaustu pcnin degil bildigimiz calisma masasi mi? Vay anasini sn seyirciler... :D
Derse devam. :D gitti...

LieLLa dedi ki...

:)Bunu bi yerden anımsıyorum...

Mr.E dedi ki...

@Sadece Umut

Yaaa çok şaşırtıcı değil mi :D

Mr.E dedi ki...

@Liella anımsayıcı seni :D

JG dedi ki...

oha gereğinden fazla düzenli! bence masaüstündeki bütün dosyaları bir klasöre tıktın ve muhtemelen d diskine postaladın. hadi canım, yeme bizi.

Mia Wallace dedi ki...

ama ama ben bu mimi yapmıştım :) yine de çok teşekkür ederim ;)

Mr.E dedi ki...

@JG aslında çok dağınıktı evet, ama belgelerim dahil pek çok yerde temizliğe girişip gereksiz dosyaları silince ortaya bu çıktı ^.^

huyumkurusun dedi ki...

Bu mim en azından temizliğe yardımcı:):)Herkese tavsiye edilir.:)

drukiyyes dedi ki...

yazmışsın sonunda:)
aynı yaratıcılığı bende yapmıştım masaüstü koyarak, masam olmayınca :))

francesca mckennitt dedi ki...

Porselen vazo ve çiçek :))

Babaanne evi gibi tıpkı.

Mr.E dedi ki...

Aynen :)