14 Ocak 2011 Cuma

Uuuu Mimlendim beybi! #8

Ocak ayı da iyi mim yaptı be.. :) iyi iyi bereketli başladı 2011, parmakuçlarım mimlemiş bu sefer beni hemen yazalım mürekkebi kurumadan :)


*En sevdiğim kelime?
"Evet", özellikle karşımdaki söylediği zaman :)



*En nefret ettiğim kelime?
"Bakarız", yine özellikle karşımdaki söylediği zaman :)



*Ne sizi heyecanlandırır?
Çok sevdiğim birini görecek olmak



*Heyecanınızı ne öldürür?
Karşımdaki insanın beklediğim kadar zeki olmadığını keşfetmek




*En sevdiğiniz ses?
Sabah uyanınca duyduğum kuş sesi


*Nefret ettiğiniz ses?
Yol çalışmalarında kullanılan, kompresörlü matkap sesi


*Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
Futbol hakemliği



*Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
Radyasyona direnç....(evet ıyyy deme biliyorum aynı hamamböceği gibi)


*Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz?
O zaman ne zevki var ki yeaaaaa, hem ben sıkılırım başkasında


*Nerede yaşamak isterdiniz?
365 gün 24-25 derece sıcaklıkta çok hafif, ama çok hafif esintisi olan bir yerde


*En önemli kusurunuz nedir?
Zeki olmam


*Size en fazla keyif veren kötü huyunuz nedir?
Saatlerce yerimden kalkmadan bilgisayarda football manager oynayabilmem


*Kahramanınız kim?
 Fëanor (The Silmarillion)


*En çok kullandığın kötü kelime;
Mınakeym (usturuplu olsun biraz)


*Şu an ki ruh haliniz;
Dingin


*Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
"Önce ye, sonra tadına bakarsın"



*Mutluluk rüyanız nedir?
İnception gibi olacak şimdi "sevdiğimin yanında gözümü açmak" diyince :D


*Sizce mutsuzluğun tanımı?
Donuma kadar ıslak halde, bindiğim dolmuş trafiğe yakalanmış ve radyoda İsmail YK çalarken yanımda oturanın yüzüme hapşırması

*Nasıl ölmek isterdiniz?
Hakederek


*Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz?
Aferin



Şimdi, farkındayım sürekli birilerini mimliyorum bu son bir haftadır o yüzden bu mimde yeni daha doğrusu fazla tanımadığım izleyicilerimi mimleyeceğim;


Desperate Housewife
Huyumkurusun
İpekböceği
Sadece Umut
Tjaala
Naz
Laliş
Female White Rabbit
Missbone
Körebe
ve Cips Yiyemeyen kız


Arz ederim :)



31 yorum:

Laliş dedi ki...

Teşekkür ederim =). En kısa süre de cevap vereceğim mimine =)

Körebe dedi ki...

Eneem ben de teşekkür ederim Mr E'ciğim, haftasonu cevaplarım büyük ihtimal :)

iρєквσcєgι~ dedi ki...

Uwww hemen mi yazam sabah mı bilemedim,300 soruluk bir mim bitirdim de az önce:D

çok güzel sorular başım üzerine,tşk:)

White Rabbit dedi ki...

Teşekkür ederim, yaptım :)

francesca mckennitt dedi ki...

İyi mim yaptı hakikaten. Mimlene mimlene bir hal olduk. Mutsuzluğun tanımına çok güldüm :))
En önemli kusurunda biraz narsisizm hissettim :)

Mr.E dedi ki...

Öyle bir durumda inan çok mutsuz oluyorum :)

Ayrıcaaaaaaa gerçekçi olmak ne zaman narsisizm oldu? Sorarım sana hıııııı? :D Bunun orta noktası teknik olarak yok galiba :P Ya mütevazı ya narsisist hahahaha :D

francesca mckennitt dedi ki...

:))
Öyle bir durum başına geldi mi gerçekten?!
Orta yolu zeki olduğunu bilip çaktırmamak. İçten içe narsist olup, dışarıdan mütevazı görünmek :))

Mr.E dedi ki...

İsmail YK ve yüzüme hapşırılması kısmı hafif karikatürize ama çok da alakasız değil :)

Hem ben buyum, hem zeki hem de ukalayım (Ukala diye kullandığımız kelimenin anlamını tam karşılayan kelime ise aslında "malumatfuruş"tur) :)

francesca mckennitt dedi ki...

Peki o zaman haftanın "malumatfuruş"u :))

Mr.E dedi ki...

Yine yanlış çünkü ben ukalayım :D
hohohoh :D

francesca mckennitt dedi ki...

Neden, ukalayı tam olarak malumatfuruş karşılıyorsa ukala=malumatfuruş

o zaman haftanın ukalası=haftanın malumatfuruşu olur :))

Mr.E dedi ki...

Ukala, akıllıdan gelmekte
Malumatfuruş ise çok konuşup konuştukları hakkında bilgisi olmayanı tanımlar tam olarak :)

ı-ıh üzgünüm yine olmadı kıh kıh kıh :D

francesca mckennitt dedi ki...

Puf. Bu da gol değil.
Ama evet sen çok ukalasın :)
Yenildim, arkama bakmadan kaçıyorum!
Şaka şaka, vizeye gidiyorum :)

Mr.E dedi ki...

Bol şans :)

Desperate Housewife dedi ki...

kaptım mimi :) akşama yazacağım :) muhtelif dillerde "teşekkür ederim" :D

Sadece Umut dedi ki...

Mr.E ben bunu cevaplamıştım ki :)

Mr.E dedi ki...

"O yüzden yeni daha doğrusu çok fazla tanımadığım" dedim ya zaten :D

deepblueeagle dedi ki...

zekice yanıtlar bay zeki adam :)))

Mr.E dedi ki...

Teşekkür ederim Monsieur :)

Sadece Umut dedi ki...

peki mr.e :) ben mim yaparken saçmalıyorum çok ne olacak bu ülkenin hali ? :))

OYA dedi ki...

sevdim burayı...

Mr.E dedi ki...

@Sadece Umut salıver küçük enişteyi gitsin derim :)

Mr.E dedi ki...

@Oya Hoşgeldin :)

drukiyyes dedi ki...

bende de bir mimin var :)

huyumkurusun dedi ki...

Mim için teşekkürler cevaplarım en kısa zamanda.

arya in neverland dedi ki...

Karşımdaki insanın beklediğim kadar zeki olmadığını keşfetmek

ne buyuk bır hayal kırıklığıdır... nefret ederim resmen yıkılrım

Jove dedi ki...

ukalaa
ukalaa
ukala.
:D

Mr.E dedi ki...

@Arya belki de dünyada başıma gelebilecek en büyük sosyal yıkım bu :(

Mr.E dedi ki...

@jove Asla tersini iddia etmedim ;)

LieLLa dedi ki...

Mınakeym ahaha:D Sesli söyleyince hoş duruyor. :P
Ukalasın hakikatten he...
Cix cix cix.

Mr.E dedi ki...

Yorumlar sayeseinde yakındır google'a "ukala" yazında bu blog çıkacak gibi duruyor :D