11 Ocak 2011 Salı

Uuuu Mimlendim beybi! #7

Bu da dün bahsettiğim, üzerinde biraz çalışmam gerekiyor dediğim mim :) kaynak yine Rory
Mim oldukça keyifli, şarkılardan cümleler seçip, bunları bir araya getirerek şiir oluşturmak, ve bakalım ben ne yapabildim;

Not: parantez içinde verdiğim harfler şarkı kodları daha sonra altta hani şarkılar olduğnğ yazacağım, kafiye şeması değil, yanlış anlaşılmasın ^.^


Sesimde söyleyemediğim sözler var.(a)
İçimi avucuna döksem,
beni biraz çözer miydin?(b)
Gözlerinden sızan karanlıklar,
umurumda değil..(c)
Seni tutan bir şeyler var..(d)

Biliyorsun gitmem gerek.(e) 
Yalnız gitmekten yorgunum..(f)
Tükendim içimde biliyorum
Bitirdim kendimi görüyorum(g)


Silip de unutamadığım sabahlar,
kokladığım eşyaların..(a)
Kalabalık bir sokak belki hayat
sen her köşebaşı..(h)

Bir çaresi bulunur elbet yarın 
yeniden yaşamanın.(a)
Korkular içimden akıp gitsin (c)
Bu gece doldum bu gece taştım
adımı yüzüme söylersin.(c)
Sonra bir gün çıkarım,
sen artık dönmez derken
Bir şarkı fısıldarım 
kulağına gün batarken;(e)

"seni seviyorum" (g)

a - Bir çaresi bulunur (Sertab Erener)
b - Öylesine (Jehan Barbur)
c - Elimde değil (Vega)
d - Renklerin içinde (Kargo)
e - Aşk durdukça (Yüksek Sadakat)
f - Ben gene sana vurgunum (Nükhet Duru)
g - Seni Seviyorum (Jehan Barbur)
h - Neden (Jehan Barbur)

Şimdi, geçen mim kadar kazık olmadığı için, bu sefer Jove, Francesca McKennitt, Miray, Machu Picchu Kaymakamı, yapmak isterse Deep, döndüğünde cevaplaması için Mia, ve Feli mimlendi

Arz ederim :)

10 yorum:

Körebe dedi ki...

Vuhuu, hakkımda kısmına şair ruhluyu da ekle bence :)
Söz kolajını çok beğendim :)

Mr.E dedi ki...

aaaa çok sevindim teşekkür ederim ^.^

Rory dedi ki...

Süper:)

Feli Jo dedi ki...

ama ama bu mim çok zooor! :D

Mr.E dedi ki...

@Rory Oley ^.^

Mr.E dedi ki...

@Feli diğerne göre daha kolay oturup biraz çalışmak lazım sadece :D

francesca mckennitt dedi ki...

Bence bu daha zor.. Bunu da öbür hafta anca yaparım. Sıraya diziyorum mimleri :) Zaten anca beceririm hehe :)

Jehan Barbur, Yüksek Sadakat, Kargo ve Vega ile yazmışsın, daha ne olsun :))

Jove dedi ki...

Teşekkür ederiim:))

Mr.E dedi ki...

@Fran

Bana bu daha kolay geldi nedense diğerinden, belki uyurken bile şarkı çalıyor bir yerlerde ondandır :D

acelemiz yok bekleriz :)

Mr.E dedi ki...

@jove bekliyoruuum :)