5 Ocak 2011 Çarşamba

Uuuu Mimlendim beybi! #5

Pek sevgili Mia mimlemiş beni yine, pek de güzel yapmış. Bu sefer olayı "kişiselleştireceğim". 

İşte "o" sorular;

1- Kaç yaşındasınız ? 

Eeüüümmmm...diğer mimleri okudukça kendimi yaşlı hissettim bunda katkısı geçen herkese tek tek teşekkür ederim...evet size diyorum!!! :D
Ben doğduğumda henüz Berlin Duvarı yıkılmamış, Yugoslavya, Çekoslovakya ve SSCB dağılmamış, Çernobil faciası yaşanmamış, Olof Palme öldürülmemişti.
Doğduğum sene ise ilk Apple Macintosh satışa sunulmuş, Yukarı Volta'nın adı Burkina Faso olarak değiştirilmiş...George Orwell'in bu isimde bir romanı var....hı hı evet doğru tahmin!! 27

2- İsminizin son harfi ne ? 

Son harfi N(ne),

-ne?
-nee
-ne?
-neeeeee!

Bunu espriye döken ilk kişiye çirkinleşirim.. :)

3- En sevdiğiniz renk ? 

Bir mimar olarak tabi ki "sıçtın mavisi". Başka bir şık düşünülemez bile....ha bir de siyah severim ama sıçtın mavisi sen bambaşkasın.

4- Kilonuz kaç ? 

Bir başka civcivli soru daha, buyur burdan yak...teallaaam!! Allahtan biraz toparladım da şu aralar neşeli neşeli 88 diyebiliyorum ^.^ kaldı 8.... :)

5- Boyunuz kaç ? 

181, net. 

6- Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz ?

İlk çocuğum, daha sonra çok beğenilince, devamımı çekmişler ;)

6- En sevdiğiniz şarkı ?

Ah bu şarkıların gözü kör olsun - Zeki Müren, net.

7- Sizce sarışın mı esmer mi ?

Ayrımcılık olmaz mı bu soruya cevap versem şimdi? Yakıştıktan sonra mavi bile olur (sıçtın mavisi değil ama lütfen iğrençleşmeyelim :)

8- Sigara kullanıyor musunuz ?

İşim olmaz...ara ara çok iyi ortam varsa nargile ama o da kırk yılda bir..hala bir gayret top (futbol) oynamaya çalışan biri için intihar gibi bir şey bu :) 


9- Alkol ? 

Hiç bir zaman çok içip de dağıtamadığım için evet ama şöyle isteye isteye mi? hmmmm rakı-balık-beyaz peynir ya da şarap-üzüm-peynir dışında çok da istekli olmuyorum sanırım


10- Çayı fincanda mı içersiniz çay bardağında mı? 

Kahve, net. Çok çay içesim varsa ilk temin edilebilecek kap kacak neyse, keyfinde değil tadındayım işin, şekilciliğe gerek yok ^.^


Şimdi İstanbul bilmemkaçıncı noteri huzunda yapılan çekilişle bu mim için seçilen talihlilerimizi açıklıyorum ;

ve Feli

35 yorum:

Jove dedi ki...

huh.

İçsel Konuşmanın Dışa Vurumu dedi ki...

şimdiii mim için teşekkr ettm ama buda biraz anket gibi olmuş bak yazdıklarından anlamıyoruz lütfen söylermisin sen kimsin gibi bişey yani:)ama madem mimledin en kısa zamanda ilgileneceğim:)
bu arada gayet gençsin hakkını yeme:)

Mr.E dedi ki...

@jove ya tamam mim yetişsin diye listenin yarısını ilk postta unutmuş olabilirim telaştan ama ama nedir bu ergen tribi? :P

Mr.E dedi ki...

@İçsel konuşmanın dışa vurumu, valla elçiye zeval olmaz bana geleni aktarıyorum ben de ^.^, darısı benim uydurduğum formatların başına diyeyim o zaman, bu arada yaş için teşekkür ederim sevindim moralim düzeldi :D

Jove dedi ki...

ha ben ergen trıbı dedim diye sen de hemen kullan tamam mı. ahahaha
off.
ukalasın.susuyorum.

Mr.E dedi ki...

Taşı yine yedik kafamıza iyi mi.. :)

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Tşk ederim en kısa sürede yazmaya çalışacağım.

Telekinesis dedi ki...

ilk baktığımda noluyor yau dedim sorna kendiem geldim. o kadarda yaşlı değilsin be hacı jenerasyon bu kanat.

aldim notumu ilk yazımda iade-i mimlicem

Mr.E dedi ki...

Hafif dramatize edeyim dedim, o yazdıklarımı yazmak için biraz abartmak gerekiyordu :D

Ozan MERİÇ dedi ki...

Walla kim bulmuşsa bu soruları elinden öpülesi bir zat-ı muhteremmiş, mimleri kabul etmediğimi deklare etmiş olmama rağmen bugün aynı sorularla ikinci defa mimlenişim bu... :D Neyse kabul etmeyerek verdiğim üzüntüyü beni iyi takip etmiyor olmanızla saf dışı bıraktığımı düşünüyorum... =D Buyrun bu da deklarasyonum: http://ozanmeric.blogspot.com/2010/08/mimlenmek-mi.html

Tabi bu arada teşekkür etmekten de geri kalacak deiğilm, düşünmeniz ble yeterli efenim çok sağolun, saygılar... =DD

crazywomenrosemary dedi ki...

teşekkür ediyorum..geldim ,seni okudum,aldım mimi gidiyorum...;)

Mr.E dedi ki...

@Ozan Meriç ne yalan söyleyeyim çok yeni takip etmeye başladım o yüzden ayağım alışsın diye bu seferlik bunu görmezden gelelim mi? :)

Ozan MERİÇ dedi ki...

Hahah... Ne demek efenim çaya da beklerim arkadaş yeni getirmiş Türkiye'den mis gibi kaçak çay, hem içer hem mimleşiriz... =D

Mr.E dedi ki...

Mimi karıştırmayalım bence :D

Miray* dedi ki...

anaaaaa :) yazayım bari ben de ama sınavım bitince... N(ne) futbol mu? ehuheu senin adını erman koydum evladım!! :)

Ozan MERİÇ dedi ki...

Hahah.. Doğru, kafa yapabilir... :D

deepblueeagle dedi ki...

neşeli yanıtlar.
:)

drukiyyes dedi ki...

pek de kişisel bir mim olacak gerçekten
benide unutmayıp mimde yer verdiğin için teşekkürler Mr.E, bir sonraki yazım bu konu olacak :)
bu arada farkettim ki bloğumu izlemiyorsun; herhalde yazılarımdan okumuşsundur da ondan mimlenmişimdir diye düşündüm, görüşmek üzere

uçuşuk dedi ki...

meslektaşın olarak sıçtın mavisini sevdiğine inanmıyorum, inanamam...

francesca mckennitt dedi ki...

Bu mim resmen başvuru formu gibi olmuş :) Bu arada sanırım ismin kardeşimle aynı. George Orwell diyene kadar algılayamadım bir türlü, zaten sabah sabah kalkıp bilgisayara geçmişim :)) Mim için teşekkürler, yapacağım fırsat bulunca :)

uçuşuk dedi ki...

teşekkür ederek, neysem odur diyerek ve uyararak: aman dikkat cevaplar hoşunuza gitmeyebilir, dilim sivri gelebilir...

http://pervanece.blogspot.com/2011/01/mimlenmisim.html

sevgiler

kremkaramel dedi ki...

bayaa gol olmuş:)

LieLLa dedi ki...

Teşekkür ederim Mecim... :P

Rory dedi ki...

haha,cevaplar süper yalniz:)

Mia Wallace dedi ki...

cevapların hepsi birbirinden eğlenceli bak ilk sıraya Mr.E yazmakla haklıymışım demek ki :)

Ayrıca "ah bu şarkıların gözü kör olsun" diyorum ve dinliyorum.

Mr.E dedi ki...

@Miray H(hee) futbol, 4 sene de lisanslı oynadım ama ermanda tutturamadın hanım abla :p

Mr.E dedi ki...

@Deep Mim neşeli, bir de senden yeni ödül almışım, hakkını vermem lazım ^.^

Mr.E dedi ki...

@Drukkiyes henüz çok yeni yeni bakmaya başladım doğru, bunun açığını bir nebze olsun kapatmak için mimledim, baktım mim yazabilir gibi duruyorsun :)

Mr.E dedi ki...

@uçuşuk sıçtın mavisi sevilmez mi ya :) valla ben her görğşğmde enerji doluyorum, 4 saattir uğraşıp bitiremediğim şeyleri yarım saat- kırk dakikada toparlıyorum öyle içim içime sığmıyor :D

ayrıca sivri dil iyidir, karakterli durur ;)

Mr.E dedi ki...

@Fran güldürürken düşündüreyim dedim vesileyle o sene neler olmuş ondan sonra neler olmuş biraz onları da hatırlatmaktı amaç yoksa yaşından da şikayet ettiğim yok en güzel yaşlarımdayım valla :D

Mr.E dedi ki...

@kremkaramel o zaman yan hakem santra çizgisine doğru koşmaya başlasın :)

Mr.E dedi ki...

@Rory işte dilimiz döndüğü kadar :D

Mr.E dedi ki...

@Mia hahah utandırmadığıma sevindim :D

Beraber fasıl yaparken ,İzmir'den arkadaşlarımın, beni arayıp telefonda canlı söylemişlikleri vardır bu şarkıyı :D

meri ... dedi ki...

teşekkür ederim efem :) yeni gordum en kısa sürede ins:))

Feli Jo dedi ki...

ayy oley! bi türlü girip de yazamıyorum ama sınav zamanı bitince hemen yazacağım Mr.E!