9 Ocak 2011 Pazar

Playlist 6

Bu sefer "rengarenk" bir liste ile karşınızdayım :) Önce kırmızı bir şarkı ile başlayalım mesela. Hemen ardından mavi bir şarkı gelsin. Kırmızı ve maviden başlayınca sırada doğal olarak mor  şarkı oluyor. Moru vurgulasın diye sarı bir şarkı seçelim o zaman şimdi de. 

Bir Beşiktaş'lı olarak siyah bir şarkı ve beyaz bir grubu da unutmamak lazım :P Hazır renkleri gruplara döndürmüşken peşi sıra yeşil ve turuncu iki grubu daha paylaşalım. Biraz uzun olmakla beraber gri bir grubu da ekleyelim buralara bir yere. Eee madem listemiz rengarenk, o zaman kapanışı da rengarenk yapalım :)

Herkese renkli Pazarlar

14 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Sen nasıl yaratıcı bir insansın ya :)

Ben en çok maviyi severim bunların içinde. Siyah ve yeşili de :) Rengarenk de, eh işte, biraz :)

Mia Wallace dedi ki...

Beyaz beyaz beyaz beyaz diyorum başka da bir şey demiyorum!

Mr.E dedi ki...

@Fran yıh yıh yıh teşekkür ederim ^.^
Mavi candır tabi ya :) Rengarenk de itiraf ediyorum listenin adından dolayı orada :)

Mr.E dedi ki...

@Mia beyaz değil mi :)
bak bu da benim telefon melodilerimden biri mesela http://www.youtube.com/watch?v=QknZc74UuOA

Bir İnce Ses dedi ki...

Süper ya ! Ben kırmızı da hande yener beklemiştim gerçi ama bu da güzeldi :)

Mr.E dedi ki...

Kırmızı diyince benim de aklıma ilk o geldi, sonra dedim değişik olsun :)

Kırmızı Başlıklı Kız dedi ki...

sarı kısmında mahsun kırmızıgülden sarı sarı'yı ümit etmiştim :P

Mr.E dedi ki...

haha üzgünüm :)

y. dedi ki...

cirque du soleil görüp de tutulmayan bir insan bilmiyorum zaten...

Mr.E dedi ki...

Cirque du Soleil ya...geldiklerinde izlemeye gidemeyeceğim zaten ona efkarlanıp duruyorum kaç gündür :(

y. dedi ki...

galiba ben gideceğim, hepimizin yerine sarhoş olur dönerim...

Mr.E dedi ki...

çok eğlen olur mu :(

crazywomenrosemary dedi ki...

Mr.E sanma anladım sen çok ince ruhlu birisin biliyorum FRANCESCA YA İLHAN iREM İN MEDİTASYON,, AĞIRLIĞINDA OLAN PARÇASINI ÖNERDİN BEN SİZİ GÜLÜMSETEBİLME ADINA ÖZELLİKLE BUNU SEÇTİM KOMEDİSİNE YANE :)

Mr.E dedi ki...

Biliyorum farkındayım bunun için de teşekkür ederim zaten :)