28 Ocak 2011 Cuma

Mr.E Mardin'den bildiriyor #3

Mardin "Silent Hill"e döndü efendim. İki gündür bir sis bastırdı ki anlatılmaz. Değil görüş biraz azalsın, on metre öteyi göremiyorsunuz efendim. Örnek vermek gerekirse;













Durum budur efendim. Hatta dağ yamacında olduğu için eski kent, şöyle olaylar da olmakta;
sabah hava güzelken on dakika içinde sis bastı ortalığı. Yarım saat sonra dolu yağmaya başladı, daha sonra yağmura döndü. Şu anda dolu+yağmur yağmakta. Bir de eski şehirde akarsu yok diyorlar ama yanılıyorlar bakınız;


Bizi izlemeye devam edin ^.^

14 yorum:

]-[erbiRenk dedi ki...

sisler içinde bile güzel bende gideceğim mutlaka bir gün

Miray* dedi ki...

ya ben mardini çok merak ediyorum. babama haftasonu gidelim dedim malum mersindeyken mardine arabayla gezmeye gelebiliriz ama bu halini gördükten sonra gelmem, bahara artık :)

Absimisa dedi ki...

Mardin'e gitmem lazım o zaman .
Ayrıca fotograflar icin bir kac duzunleme yapılırsa enfes olurlar.

francesca mckennitt dedi ki...

Hihi akarsu :))
Sis çok feciymiş yalnız.

Adsız dedi ki...

hakkaten silent hilll..
dikkat et kapmasın seni o sislerde tenhalarda :)
özledik eren beyyyy dikkat ediniss kendinizeee..

Bonita.

Mr.E dedi ki...

@Herbirenk tavsiye ederim her ne kadar eski şehir şu aralar kocaman bir şantiye bile olsa gezmesi keyifli

Mr.E dedi ki...

@Miray Tadını çıkartmak için en güzeli baharda gelmek, havalar biraz daha düzelirse gezerken mezopotamya manzarası da hoş oluyor ama bu aralar yağmur ve sisten dolayı onu görmek de mümkün değil.

Mr.E dedi ki...

@Absimisa bunlar ham halleri zaten ben biraz photoshop göstersem bunlara süper olurlar şimdilik durum raporu vermek için yayınladım düzenlenmiş halleri de çok yakında (düzenli bir internet bağlantım olduğunda burada olur) :)

Mr.E dedi ki...

@Fran Sis görsel olarak çok güzel ama iş açısından leşşşşş havada asılı duran bir su kütlesi işleri hiç kolaylaştırmıyor :D

Bu arada akarsu çok fenaydı öyle böyle değil :D

Mr.E dedi ki...

@Bonita yok yok kimse beni kapamaz o sislerde panik yok :)

crazywomenrosemary dedi ki...

Gerçekten Silent Hill ..çok geren bir film ve oyun..:))

İçimi daraltır hep..;)

Hazel dedi ki...

uff sise bak :)
Mardin gerçekten çok güzel.
O dar sokaklar, çocuklar.
Ama bahar ayında güzel olur orası.
Bir kere gittim onda da bahar ayındaydık.
En güzel zamanları o zamanlarmış.

Mr.E dedi ki...

@CWRM Valla ben bu durumun içinde yaşıyorum kaç gündür bir de beni düşün :)

Mr.E dedi ki...

@Hazal Kar yok sis var burada böyle :D Bence de baharda gelmek en iyisi sanki, ilk baharda hiç görmedim, göreceğim ama son baharda da fena olmuyor :)