22 Ocak 2011 Cumartesi

Mr.E Mardin'den bildiriyor #1

Kısa bir aradan sonra yine sizlerleyim :) Mardin'e vardım, bayrağı devraldım. Şimdilik her şey yolunda. Havalar da (güneş olduğu sürece) iyi gidiyor. Salı günü yağmur yağacakmış, binanın da yarısı açıkta inşallah patlamaz bana ^.^ 

Neyse efendim şimdi siz fotoğraf da beklersiniz :D Bu sefer gelişimde çektiklerim değil de daha önceki gelişlerimde çektiğim bir kaç fotoyu koyacağım, sonra vay efendim bu mevsimde nasıl ortalık yemyeşil gibi sorular sormayın :p









15 yorum:

funda dedi ki...

Benim de hep gitmek istediğim yerlerden biri.
Güzel güzel hadi bakalım devamını bekliyoruz :)

Sadece Umut dedi ki...

Sondan ikinci foto super mr.e yeni fotolardan mahrum etme bizi :)

Mr.E dedi ki...

@Funda

Buradan olabildiği kadar fotoğraf paylaşmaya çalışacağım umarım bir nebze de olsa yardımcı olabilirim :)

Mr.E dedi ki...

@Sadece Umut

Teşekkür ederim ^.^
Binalar kübik oldukları için böyle çok kare çıkıyor Mardin'de. Çektiklerimi koyacağım bakalım onlar da beğenilecek mi :)

RE-L124c41+ dedi ki...

mr. e,mekan güzel olunca fotoğrafı çekmekte eğlenceli oluyordur diye tahmin ediyorum :) yeni fotoları bende merakla bekliyorum :D

Mr.E dedi ki...

@RE-L124c41+ Hoşgeldin :)

Mekan oynatıyor diyeyim :P

RE-L124c41+ dedi ki...

:D anlıyorum :D

francesca mckennitt dedi ki...

Bak hem sevdiğin işi yapacaksın hem fotoğraf çekeceksin bir de ekibe güzel yemekler de yaptın mı tamamdır :))

İnternetin gitmemesine sevindim yahu, alışmıştım vallahi her yazımdan sonra tedirgin tedirgin "Mr.E yorumu" beklemeye :p

Mr.E dedi ki...

@Fran :)

Yemeklere burada ben karışmıyorum, kendi mutfağımda yapmayı tercih ediyorum :p

İnternetimin olması da sana yaradı desene, hadi yine iyisin ;)
Allah yüzüne baktı diyelim :P

Murshill dedi ki...

hep gezip göresimin geldiği yerler buaralar.
en yakın zamanda gidilcek.amin :)
farkında ola ola güzellikleri resmet.
çok çok sevgilerler

machu picchu kaymakamı dedi ki...

mardinin turizm açısından kalkınmasına katkıda bulunuyorsun,neggüzel :)

xavinin görümcesi dedi ki...

mardin denince aklıma gelen ilk görüntü, direkt. çok güzel yer diyolar da gidemedim bi türlü. kıskandım da içten içe. :D

deepblueeagle dedi ki...

mardin türkiyede gördüğüm en ilginç yerlerden biri. taa uzaktan bile çok ilginç. mardin kapı :)

evler binalar ilginç. mağara gibi yerler var. orada insanlar saklanırmış.

yemekler de enfes.

Laliş dedi ki...

Bu yaz gidebilmek için deli gibi para biriktiriyorum =). Fotoğraf makinemi yenilemişken de çok müthiş fotoğraflar çıkabileceğine inanıyorum =).

Bu arada fotoğraflarını da sevdim =)).

huyumkurusun dedi ki...

Gidip görmek istediğim yerlerden biri.Urfayı görmüştüm ama mardin daha farklı bir büyüsü var gitmek istiyorum bakalım nasip.Bu arada fotoğraflar süper.