7 Ocak 2011 Cuma

Durma yağmur durma

Önce Şarkı

Sonra sözler;

zaten ıslağım boğazın ortasında
yaşlarım gizleniyor damlalarında
durma, yağmur durma

cilalanıyor ruhum istanbul sağnağında
damlalar karışmış elmacıklarıma
durma, yağmur durma...

okunmuyor adı artık yıldızlarda
ayrılık yazıyor arkası yarınlarda
sorma bana, sen de onu sorma

sorma, sorma doldur boğaziçini
sen doldur ben içerim efkarımla kana kana
durma, durma doldur boğaziçini
sen doldur ben içerim yalanlara kana kana
durma, canım cayır cayır yanıyor
söndür yalvarırım durma n'olur durma

durma, yağmur durma
sorma, sen de onu sorma

zaten ıslağım boğazın ortasında
yaşlarım gizleniyor damlalarında
durma, yağmur durma

cilalanıyor ruhum istanbul sağnağında
damlalar karışmış elmacıklarıma
durma, yağmur durma...

okunmuyor adı artık yıldızlarda
ayrılık yazıyor arkası yarınlarda
sorma bana, sen de onu sorma

sorma, sorma doldur boğaziçini
sen doldur ben içerim efkarımla kana kana
durma, durma doldur boğaziçini
sen doldur ben içerim yalanlara kana kana
durma, canım cayır cayır yanıyor
söndür yalvarırım durma n'olur durma

durma, yağmur durma
sorma, sen de onu sorma

sorma, sorma doldur boğaziçini
sen doldur ben içerim efkarımla kana kana
durma, durma doldur boğaziçini
sen doldur ben içerim yalanlara kana kana
durma, canım cayır cayır yanıyor
söndür yalvarırım durma n'olur durma

durma, yağmur durma
sorma, sen de onu sorma

Kütüphaneye araştırma yapmaya gitmiştim bugün. Fotokopileri çektirdim, kitapları buldum, masaya oturdum okumaya başlayacakken elimdekileri bu şarkı çalmaya başladı..en son hatırladığım okumaları bırakıp çizim yapmaya başladığım. Yağmuru çizene kadar iyiydi de yağmur biraz mundar etmiş oldu çizimi, ve işte huzurlarınızda şarkının çizimi :)


14 yorum:

Medanşeri dedi ki...

şarkı güzel, çizim aynen.. (:
bu arada bir mim ve bir ödül sizi bekler (:

Mr.E dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)

Laliş dedi ki...

Baralı bir çizim olmuş, detaylar gayet güzel görünüyor =).

drukiyyes dedi ki...

görev tamamlanmıştır, haber verim die geldim birde baktım ki çizim süpper :)

athırsızı dedi ki...

valla yagmur da gayet ii olmuş müdür. Sende yetenek var. Daha erotik objeler bekliyoruz:D

meri ... dedi ki...

cizim on numara yaa :)) hatta durmayan yagmur bile ... :) harika :)

Mr.E dedi ki...

@Laliş teşekkür ederim, detaylar okunabiliyorsa ne mutlu :)

Mr.E dedi ki...

@Drukkiyes görevi okudum pek eğlennceli olmuş, yorum için de teşekkür ederim ^.^

Mr.E dedi ki...

@athırsızı valla müdür yağmurun perspektifinde hata var ama daha sonra benzer bir şey yaparsam daha iyi olacağını düşünüyorum, erotik "objeler" de olabilir niye olmasın, tıpta ve sanatta ayıp olmaz nasılsa :)

Mr.E dedi ki...

@meri çok teşekkür ederim, beğenilmesi sevindiriyo insanı :)

francesca mckennitt dedi ki...

Orada bir düğme mi var ne. Adamı birileri yönetiyor, hem elektriğin hem de yönetilmenin verdiği sinir mi bu :)

O şarkıyı ne çok severim. Gripin canlı canlı söylediğinde ağlamıştım. Hatta ağlamıştık. Herkes ağlamıştı :)

Mr.E dedi ki...

Evet düğme var ama adamın sinirden çok hüznü var yaaaa :( (yoksa okunmuyor mu bu :O )

Şarkıyı dinlerken adamı da ağlatmaya çalıştım ben de, şarkı çok iyi çünkü :)

Mia Wallace dedi ki...

bu kadar yetenekli olmsa Mr.E, rica ediyorum!

Mr.E dedi ki...

Teşekkür ederim ama dün akşam üst üste gelince gördüm ki Jove ve Hazel çok daha yetenekliler benden :)