18 Ocak 2011 Salı

Bu da başlıksız olsun

Sevgili blog,

Bu aralar ilgilenemiyorum seninle kusura bakma olur mu. Çarşamba gününe kadar da ilgilenemeyeceğim. Bildiğin son düzlükteyim şu an, dış kulvardan ataklarım var... Çarşamba günü son finalime girip sonunda tez alabilecek hale geliyorum. Ama bunun için finalden geçer bir not almam lazım yoksa y.lisansı toptan yakma riski var :) 

Asıl sana söylemek istediğim başka bir mesele var be blog. Şimdi bir aksilik çıkmaz ise cuma günü Mardin'e gidiyorum....ya tamam kızma hemen anlatacaktım sana..Grup olarak yaptığımız tek yapı restorasyon projesi anıtlar kurulundan onay aldı. Şu anda gereksiz eklerin yıkımına başladı, proje grubundan iki arkadaş da kontrolör olarak oradalar. Ben de onlardan nöbeti devralmaya gidiyorum bir nevi...ama işte şöyle ufak bir sorun var, sürekli internet bağlantısını ne zaman sağlayabilirim yazı yazabilmek için onu bilmiyorum. Ara ara İstanbul'a dönecek de olsam Haziran ayına kadar oradayım şimdilik. O yüzden bunu kısmi bir "ara yazısı" olarak da değerlendirebiliriz. Ama şimdilik bu aramızda kalsın kimseye çaktırma olur mu?

Enteresan olanı ise bugün senin 2. ayın bitti :) Evet bugün sana yazmaya başlayalı tam iki ay oldu. Bu yazıyı bugün yayınlamam belki dramatik bir etki vermesi açısından daha bile iyi olur kim bilir :P (Üçkağıtçı blog yazarı Mr.E) yine de bu sürede seni okuyan, yorum yapan, başkalarına tavsiye eden herkese teşekkür ederim, bak hadi iyisin seni de zor durumda bırakmıyorum evlat ;) (Blogu aşırı sahiplenme sendromu).

Şimdi ben yokken bir sürü yazı birikecek okumak için, yapılacak bir sürü yorum :) Ohhh düşündükçe heyecanlandım valla :) Yeni(?) Yıl yazımda demiştim; "..alev alev yakınlaşmak için sana, senden ayrılmak bile güzel bazı" diye. İşte şimdi bunu test etme vakti geldi evlat ;) Her ara kötü değildir, bazen iyi bile gelebilir be blog :) Senden tek bir ricam var sadece ben yokken etrafı dağıtma. Geldiğimde birde senin kıçını toplamayayım n'olur :)

Yukarıda alıntıladığım sözü söyleyeceğim biri daha var be sevgili blog. Şimdi ondan uzakta, ayrı olmak da çok zor olacak. Bir yanda o, sen ve İstanbul diğer tarafta ben, iş ve Mardin....Şimdi bunun üzerine ne kadar yazı yazsam da tam olarak kafamdaki her şeyi yazıya dökemeyeceğim o yüzden bunu bir şarkıyla anlatmaya çalışayım en iyisi...

Bu şarkı öncelikle sana (sevgili blogum ^.^)
Beni takip edenlere

ve de özellikle O'na gelsin :)

Kendinize çok iyi bakın, ben yokken afacanlık yapmayın olur mu? :)


22 yorum:

Körebe dedi ki...

Ben de yarıyıl tatilinde giremeyeceğim blogum için aynı duyguları besliyorum :)
İşin hayırlı olsun, blog bekler iş beklemez:)

Mr.E dedi ki...

Darısı senin blogunun da başına o zaman çok teşekkür ederim :)

iρєквσcєgι~ dedi ki...

Herşey planladığın ve dilediğin gibi olur yolunda gider dilerim, hayırlı yolculuklar:) biz bakarız arada bloguna merak etme :D

Mr.E dedi ki...

Çok teşekkür ederim ^.^

funda dedi ki...

Fazla uzatma buralar Mr.E siz eksik olabilir sen oralarda da bulursun yazacak bir yer hem güzel şeylerde çıkar ordan biz hep burdayız çabuk gel emi bol şans diliyorum :)

francesca mckennitt dedi ki...

Çok uzun bir ara ama bu..
Şimdi böyle bloglarda çatır çatır kafamızda ne varsa anlatıyoruz ya.. Sanki takip ettiğim bloggerlar en yakın arkadaşlarım gibi artık :)

Üzüldüm gitmene. Ama senin için önemli bu gidiş :)

Hay allah, kitabı beğenmezsen ben kaçacaktım buralardan sen kaçtın :))

Kendine çok iyi bak malumatfuruş :)

deepblueeagle dedi ki...

kolaylıklar. sınavlar, işler, yolculuklarda.

:)

huyumkurusun dedi ki...

İyi yolculuklar.Bol bol fotoğraf çek oralarda.Bizimlede paylaşırsan güzel olur tabi.:)

Mia Wallace dedi ki...

özlicez seni Mr.E!

O bu arada hmm :)

Marco De Rumeli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mr.E dedi ki...

@Funda oralardan iyi malzeme çıkacak ben de inanıyorum, hem arada mekan değiştirmek iyidir, malzemeyi çeşitlendirir

çok teşekkür ederim :)

Mr.E dedi ki...

@Fran İnternet bağlandım olursa ara olmayacak o yüzden üzülmene gerek yok ;)

Bu arada kitabı beğenmezsem istersen kaf dağının ardına kaç yine bulurum seni

İmza: ukala :P

Mr.E dedi ki...

@Deep sınavları atlattım, işler ve yolculuk kaldı kolaylanacak, elimden geleni yapacam artık bu temenni ile :) Çok sağol :)

Mr.E dedi ki...

@Huyumkurusun Teşekkür ederim :)
Elimde daha önceki gidişlerimden hala yayınlamadığım fotoğraflar var onları paylaşmakla başlayacağım sanırım :)

Mr.E dedi ki...

@Mia özleyin beni Mia :D
O bu arada hıhııı :)

Mr.E dedi ki...

@De Rumeli eyvallah ;) sen blog kadar kaleye de göz kulak ol, ben yokken mağlubiyet istemiyorum :)

Marco De Rumeli dedi ki...

Her Zaman Abi :) Kale Bende Bütün Takım'ın Aklı Sende Olcak :) MardinSpor xD

Marco De Rumeli dedi ki...

Mr.E :) Abi Hayırlı Yolculuklar..En Kısa Zamanda Seni Tekrar Takımda Görmek İstiyoruz..Güle Güle Git Güle Güle Gel :)

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Hayırlı yolculuklar...

crazywomenrosemary dedi ki...

Mr.E; aman ne yap yap bol tarihi yerler çekimleri getir bizlere bayılırım tarih kokan mekan çekimlerine..sokaklar mekanlar insanları,ilişkileri ofo of ne zengin döneceksin bizlere ..hadi bakalım merakla bekliyoruz..KİB. ;)

Mr.E dedi ki...

CWRM :) Bol bol fotoğraf paylaşacağım, hatta paylaşmaya başladım bile umarım beğenirsin ;)

Mr.E dedi ki...

Zencefil ve Tarçın çok teşekkür ederim :)