6 Ocak 2011 Perşembe

Anaaaaam ödülüm var ya la!! #1


Pek severek takip ettiğim Deepblueeagle bana " Smile on faces" ödülünü layık görmüş. Kendisine huzurlarınızda pek teşekkür ediyorum. İnsan böyle şeyler alınca yazmak konusunda motive oluyor ^.^ Yazdıklarını okuduğumda yüzümü güldüren birinin yüzünü de güldürebildiğimi öğrendim, neşelendim :) Lakin şöyle bir durum söz konusu sevgili takipçiler; Bu benim aynı zamanda ilk ödülüm ve ne yapacağımı bilemedim böyle bir durumda o yüzden bu ödülü bu blogu takip eden bütün güzel insanlara adıyorum/veriyorum ben de :)


Not: Medanşeri de beni bu ödüle layık görmüş ona da huzurlarınızda çok teşekkür ediyorum :)

8 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

tebrikleer :)

Mr.E dedi ki...

Teşekkür ederim ne diyeceğimi bilemiyorum çok mutluyum ^.^

francesca mckennitt dedi ki...

Hihhi eli ayağına dolaşmış blogger :p 5N1K'larla bayağı bi güldürüyorsun bizi oysa ki :)

crazywomenrosemary dedi ki...

KUTLUYORUM SENİ..

Mr.E dedi ki...

@Fran ehi ehi çok keyifliymiş bu ondan belki, 5N1K'ların böyle sevilmesi de mutlu ediyor, akşam yatarken joker gibi olacam yüzümde daimi bir sırıtış böyle :D

Mr.E dedi ki...

@CWRM Çok teşekkür ederim :)

deepblueeagle dedi ki...

:) mersi :)

Mr.E dedi ki...

Asıl ben çok mersi :)