15 Ocak 2011 Cumartesi

Aklıma gelmişken #2


Geçen gün eve dönerken "Ebruli" çalmaya başladı. Sonra o malum ışık belirdi tekrar kafamda!! Evreka!! Yine bir ithaf yazısı için malzeme bulmuştum :) Şimdi bunu niye ithaf edeceğimi sözlerini de yazarsam daha net anlayacağız;

Uyanır gece yarısı, yoktan sevda yaparım 
Adamım bu küçük işlere ben bakarım, yanarım 
Adamım bu küçük işlere ben bakarım, yakarım 

Dilsizler bana danışır, kelebeklerin aklı benim 
Gemilerle her gece ben çok uzaklardan dönerim 
Çağırırlar küçük adımı, karafakiden ben akarım 
Adamım bu küçük işlere ben bakarım, yanarım 
Adamım bu küçük işlere ben bakarım, yakarım 

Benim adım Ebruli, biraz gerçek biraz hülya 
Yalanımı sevsinler, aşksız dönmüyor dünya 
Benim adım Ebruli, biraz gerçek biraz hülya 
Yalanımı sevsinler, yalansız dönmüyor dünya 

Kalbim sevda kuyusu, her gün yoldan çıkarım 
Adamım bu küçük işlere ben bakarım, yanarım 
Adamım bu küçük işlere ben bakarım, yakarım 

Dilsizler bana danışır, kelebeklerin aklı benim 
Gemilerle her gece ben çok uzaklardan dönerim 
Sen unut geçmişini, ben aklımda tutarım 
Adamım bu küçük işlere ben bakarım, yanarım 
Adamım bu küçük işlere ben bakarım, yakarım.

Ve bu yazımı da huzurlarınızda Deepblueeagle'a ithaf ediyorum :) Takip ettiğim bloglar içerisinde kadın, erkek, genç, yaşlı herkesin saygı duyduğu dilsizlerin danışmanı, kelebeklerin aklına.. :)

Yoktan sevda yapmaya devam, "küçük işlerle(!)" ilgilenecek kadar büyük olan blog yazarı :)

36 yorum:

Jove dedi ki...

ben ezginin günlüğüne ba-yı-lı-yo-rum

deepblueeagle dedi ki...

heeey be sağol. ne incesin. ezginin günlüğünü çok severim. ve bu şarkıyı da.

ve ne güzel bir yazı yazmışsın. bikaç cümlede çok anlamlı şeyler söylemişsin. bi iki küçük fırça vuruşu ile çok derin sözler bunlar.

teşekkür ederim. çok naziksin. çok saygı duydum sana.

ve küçük detayları ortaya çıkarabilen aklına, kalbine bravo.

yaşamak güzel şey. hep birlikte.

hemera-nyks dedi ki...

bayılırım bu şarkıya :)
-
hemera

Mr.E dedi ki...

@Jove ben de çok severim, dalga geçsem de arada şarkılarıyla yine de haklarını vermem gerektiğinde vermeye çalışıyorum :)

İçsel Konuşmanın Dışa Vurumu dedi ki...

bende ezginin günlüğüne ölürüm:D Kayseriye gelecekler diye 1 ay öncesinden hazırlanmıstım, sonra talep yetersizliğinden gelememişlerdi bizde konser kapısında öğrenmiştik!
neyse deepblueeagle içinde çok hoş olmuş gerçekten haklısın :)

francesca mckennitt dedi ki...

Hihi. İthaf edilecek çok güzel bir insan bulmuşsun.
Çok sevdim bu yazıyı. Son cümlen deep'i anlatıyor işte tam olarak :)
Ay. Sanki yazı bana yazıldı, nasıl mutlu oldum ya :)

Mr.E dedi ki...

@Deep şunun şurasında daha 2 aylık bir blog yazarıyım ve bu süre içerisinde bir şey öğrendiysem o da blog yazarlarının "çok gerçek" insanlar oldukları. Neyseler onu yazıyorlar. Şık durmak için güzel bir şey yazmaya çalışına da denk gelmedim, düşündüğü dışında bir şeyler karalayanı da görmedim. Kimileri beğenir kimileri beğenmez ama burada herkes "kendisi". O yüzden ne mutlu ki sen ve senin gibi blog yazarlarıyla tanıştım burada,dediğin gibi;

yaşamak güzel şey. hep birlikte ;)

Mr.E dedi ki...

@Hemera iyi dinlemeler o zaman ^.^

LieLLa dedi ki...

Oyhhş.
Burda nede güzel sıcak bir ortam oluşmuş böyle!
Benide alın aranıza, kaykılın! :)

huyumkurusun dedi ki...

Evreka.Bende bu yazıyı güzel buldum.:)

Mr.E dedi ki...

@İçsel Konuşmanın Dışa Vurumu

Ezginin günlüğü candır, ve bence hala müziği "armonik" yapabilen bir kaç müzikal elemanlardan biridir (tüzel kişilik gibi bişey oldu bu :)

Deep'e ithaf kısmı özellikle yazının sonunda yazdığım 4-5 satır nedeniyle :)

deepblueeagle dedi ki...

heeey sizler. oradakiler :))))

Mr.E dedi ki...

@Fran senin bu yazıdan mutlu olman deep'in ne kadar iyi bir insan olduğunu gösteriyor işte :)

Mr.E dedi ki...

@Liella gel nan sana da yer açtık gel :D

Mr.E dedi ki...

@huyumkurusun yine çok teşekkür ederim :)

deepblueeagle dedi ki...

ama Mr.E de çok yüce gönüllü.

fran'lardan ise bu dünyada pek fazla yok.

LieLLa dedi ki...

Fazla yer kaplamam ki.
Hem bakın ıslak kekle poğaça getirdim size. Dipçüğe özel olarak poğaça getirdim, birtek o yiyecek poğaçaları! :D:D:D

deepblueeagle dedi ki...

lielloş.

ıslak kek alsam.
:)

Mr.E dedi ki...

Deep yüce gönüllüyüm ama poğaçalar sana geliyor :D

LieLLa dedi ki...

Ahaha.
Tamam madem tüm poğaçaları sen ye. Son yazımı okumadan ye ama... :D Kıhhh...

deepblueeagle dedi ki...

Mr.E :)))))

liella :) anladım :)

Mr.E dedi ki...

Liella son yazını okudum, hala istiyorum o poğaçaları :)

francesca mckennitt dedi ki...

Mr.E; öyle öyle deep. Kısa zamanda herkesi fethetti :)

Deep; Fran'lar Deep'lerden daha fazladır monsieur :)

LieLLa; bak Mr.E muzlu süt yapmış, iki saattir kıvranıyorum burda ama sallamıyor. Sonra sen geliyorsun diyorsun ki kek, poğaça. Bana da yazık. Valla yazık.

Yine bir voltran oluştu :))

Mr.E dedi ki...

Fran sen voltran'ın midesini oluştur o zaman :D

deepblueeagle dedi ki...

:) fran. hımmm :)))

deepler farkında ama bilir doğruyu :))

francesca mckennitt dedi ki...

Voltran'ın midesi mi :))
Bak kış aylarındayız, dişiler böyle deli gibi yemek yeme isteğinde oluyor ki ocağın sonuna gelmeye başladık bu da "zayıflamalıyız" sinyallerinin başladığı döneme tekabül ediyor, ve ben Voltran'ın midesi oluyorum!

Her gece bir blogun yorum bölümünü katlediyoruz, bu işin sonu ne olacak ben de bilmiyorum :D

LieLLa dedi ki...

Amaaannn Francım, gel sen kekimden ye benim. Çogzel oluyor sade sütle! :P

Mr.E dedi ki...

@Fran Sen şimdilik midesi ol da karnını doyuralım, kalkmak zorunda kalma bilgisayarın başından, ocak ayından sonra voltranın bacakları olur egzersiz yaparsın kendini iyi hissetmek için :)

@Liella işte bu! çogzel şeyler yap o mutfakta! :)

francesca mckennitt dedi ki...

:)) Yaratıcısın demiştim malumatfuruş.
Liellacım yatma vaktime yakınsıyorum şuan. Yatmadan hemen önce yemek yenmez kehkeh.
Şimdi voltranın bacakları olup yatağa gidicem sanırım. Mutfak yattı :)
İyi geceler herkese :)

Mr.E dedi ki...

İyi geceler Voltran'ın midesi :D

crazywomenrosemary dedi ki...

GÖZLERİME inanamadım..bu ne güzel bir sıcaklık..oturduğum yerde adeta yüzüme vurdu..Mr.E; HİÇ 2 AYLIK BİR BLOGER gibi değilsin..francesca,lieLLa çok sevdiğim blog arkadaşlarımdan..Postunun ağır misafiri de izlemeye aldıklarımdan..
çok iyi gidiyorsun..iletişimin mükemmel..yazıların ve tema seçimlerinde çok hoş..blogerlığa çok yakıştığın kesin..hadi bakalım kim tutar seni...izleyeceğim yaz sen hep yaz...;))

Mr.E dedi ki...

Crazwomenrosemary :)

Çok incesin, döylediklerini duymak çok güzel.

Çok teşekkür ederim ^.^

crazywomenrosemary dedi ki...

BLOĞUMDA ÖDÜLÜN VAR BELKİ AYNI ÖDÜLÜ ALDIN AMA EMİNOL SEN FAZLASINI DA HAK EDİYORSUN ;))

Mr.E dedi ki...

Çok Teşekkür ederim CWRM çok incesin :)

Mia Wallace dedi ki...

şarkı gerçekten çok ghüzel ve deepblueeagle'a ithaf cuk oturmuş.

Dediğin gibi herkesin saygı duyduğu deepblueeagle'ımız bizim ve kendisi çok şanslı.

Onun adına özel yazılan yazılar bile. Of bak kıskandım şimdi:)

Neyse şarkıyı dinliyim bari, güzel şarkı.

Mr.E dedi ki...

Mia mia mia :D