3 Ocak 2011 Pazartesi

Aklıma gelmişken #1

Yepisyeni bir formatla yine karşınızdayım pek muhterem izleyiciler. Artık denk geldiğim bir yazı, resim, çizim, video, vb. bana kimi çağrıştırıyorsa onunla ilgili biraz bir şeyler yazacağım. Bu çağrışanlar gerçek hayattan tanıdıklarım da olabilir, buradan yazılarını okuduğum blogger'lar da olabilir o yüzden artık o an şans kime gülerse :) 

Veeee ilk talihlimizle başlıyoruz; alkışlarınız Hazel için :)


Bu bir şampuan reklamı aslında ama konumuzla ilgili kısmı o değil elbette ki. Takip ettiğim bloglar içinde (ki adı da "hayallerin peşinde koşan kız") hayaller ve bunlarla ilgili endişelerini yazan Hazel geldi aklıma bu videoyu izleyince.

Daha geçen gün bir yazısında yaptığım yorumda "Bu hayallerini gerçekleştirmeyi bırakır da sıradanlaşırsan kabus gibi üzerine çökerim senin!! " dedikten sonra anlatmak istediğimi daha da pekiştireceğini düşündüğüm için bu videoyu ona ithaf ediyorum.

Hayallerinin peşini hiç bırakmaman dileğiyle :) 

25 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Aaa Hazel görürse ne çok sevinir şimdi :) Duygusaldır bir de, gözleri de dolar :))

Hazel dedi ki...

ama çok mutlu oldum ben.
Videoyu ilk önerdiğin zaman tuhaf olmuştum.Yazıyı okuyunca çok daha fazla duygusallaştım.
Çok iyisin.
Çok teşekkür ederim.

Umarım sen de her zaman böyle nazik ve düşünceli biri olursun.
Kendine iyi bak :)

^^

Mr.E dedi ki...

@Fran burada artık bu tip eylemlerim de olacak, bakalım bu format tutacak mı ^.^

Mr.E dedi ki...

@Hazel

Mutlu olduysan ne güzel :)
Videodaki kız direkt seni hatırlattı sayende yeni bir formata başlamış oldum asıl ben teşekkür ederim :)

Hazel dedi ki...

ama çok güzel oldu :)
şimdi acaba yeni kimi yazacak diye bekleyeceğim eheh :)

ay ben bir yüzümü yıkayayım.
Çok garip oldum.

Mr.E dedi ki...

Hadi git yıka bakalım :) Umarım aynı şekilde yazman için, daha çok yazman için motive edici ufak da olsa bir katkım olmuştur ^.^

Murshill dedi ki...

yeni format komik ve eğlenceli bence :)

Mr.E dedi ki...

Çok teşekkür ederim ^.^
Yapıyoruz işte kendi çapımızda bir şeyler :)

deepblueeagle dedi ki...

format da güzel yaptığın şey de. violin. yeni yılda hoş bi başlangıç olmuş.

vєssєℓαм dedi ki...

Çok Güzel Olmus :)

parmakuçlarım dedi ki...

bak işte bu bir gol :)

Mia Wallace dedi ki...

ne güzel bir jest!

Mr.E dedi ki...

@Deep Çok teşekkür ederim :) Dünkü yaptığım yorumlara ek gibi oluyor işte bu, arada yeni bir şeyler yapmak yeni formatlar bulmak da lazım ki benim gibi yeni bloggerlar da kendimize sizlerin arasında yer bulabilelim :)

Mr.E dedi ki...

@vesselam teşekkür ederim ^.^

Mr.E dedi ki...

@parmakuçlarım o zaman ben de topu alıp santraya doğru koşmaya başlıyorum :)

Mr.E dedi ki...

@Mia eylemlerim sürecek :)

athırsızı dedi ki...

kanka o değilde benı sana hangı resımler videolar hatırlatır. Düşündükçe gülesim geliyor:)

Telekinesis dedi ki...

subanlla hacım ibretlik paylaşım

Mr.E dedi ki...

@athırsızı müdür formatı bulan dikenine katlanır, elbet seni anlatacak bir şeye de denk gelirim ;)

Mr.E dedi ki...

@Telekinesis Hoşgeldin Reyiz..eyvallah :)

Rory dedi ki...

ofofof:) cok hos.

Eren dedi ki...

dışarıdan çok hayal kuran bir adama benzemiyorsun sevgili mr.e

şu son cümlene pek şaşırdım :)

Mr.E dedi ki...

@rory demek ki amacıma ulaşabilmişim :)

Mr.E dedi ki...

@eren aslında ben çok hayal kurarım, nasıl öyle bir imaj çizmişim bilemedim şimdi :)

deepblueeagle dedi ki...

blogumda bir ödülün var :)